اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت آستارا خبر داد

آغاز طرح نظارتی نوروز 91 در آستارا

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت آستارا از آغاز طرح نظارتی نوروز 91 در این شهرستان خبر داد.

آغاز طرح نظارتی نوروز 91 در آستارا

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت بیژن خالق‌وردی‌پور بعد از ظهر امروز در جلسه اداره صنعت، معدن و تجارت این شهرستان با اشاره به اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها اظهار داشت: با توجه به فرا رسیدن سال نو و افزایش تقاضای مردم برای کالا و خدمات به مناسبت خریدهای نوروزی و به منظور حمایت از اقشار آسیب‌پذیر جامعه و رفاه حال شهروندان، نظارت و کنترل قیمت‌ها در دستور کار قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه این طرح نظارتی برای جلوگیری از افزایش بی‌رویه نرخ کالا در حال اجراست، افزود: اداره صنعت، معدن و تجارت آستارا با همکاری مجمع امور صنفی طرح نظارتی نوروز 91 را به منظور نظارت بر عرضه کالای خدماتی و اولیه مردم اجرا می‌کند.

این مسئول پوشاک،کیف و کفش، آجیل، خواروبار، شیرینی‌جات، گوشت قرمز و مرغ، میوه و دیگر اقلام ضروری را از کالاهای نظارتی در این طرح عنوان کرد.

وی ادامه داد: نظارت بر بخش خدمات نظیر شرکت‌های مسافری، حمل و نقل درون‌ شهری و برون شهری، اماکن تفریحی، فرهنگی، اقامتی و غذاخوری و نمایشگاه عرضه مستقیم کالا انجام می‌شود.

خالق‌وردی‌پور، نظارت بر سیستم توزیع کالا و ارائه خدمات را ایجاد بستر مناسب برای تامین مایحتاج عمومی، تنظیم و کنترل بازار کالاهای خاص، رسیدگی سریع و دقیق به شکایت‌های مردمی، حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان عنوان کرد.

وی خاطر نشان کرد: شهروندان آستارایی می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف اقتصادی شامل گرانفروشی، عدم درج قیمت، عدم صدور فاکتور، کم‌فروشی و غیره را با تلفن 124 اداره صنعت، معدن و تجارت آستارا که به صورت شبانه‌روزی است و یا با شماره تلفن 5219767 به واحد بازرسی اصناف این شهرستان اطلاع دهند.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول