اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان بازرگانی آذربایجان غربی خبر داد

آغاز اجرای طرح‌ ویژه نظارتی پایان سال

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان بازرگانی آذربایجان غربی گفت: طرح‌های ویژه نظارتی و بازرسی ایام پایانی سال از امروز به مدت 45 روز همزمان با سراسر کشور آغاز شد.

آغاز اجرای طرح‌ ویژه نظارتی پایان سال

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، جعفرصادق اسکندری پیش از ظهر امروز در همایش مشترک بازسان سازمان بازرگانی و تعزیرات حکومتی که در سالن اجتماعات این سازمان در ارومیه برگزار شد، اظهار داشت: در سال جاری طرح‌های ویژه نظارتی قیمت کالاها در ایام نوروز، ماه رمضان، تابستان و ایام بازگشایی مدارس که در طول سال جاری انجام گرفت.

وی افزود: در کنار طرح‌های نظارتی قیمت کالاها، در بخش‌های خدماتی مانند سازمان‌های آب و فاضلاب، برق، گاز و مخابرات و سایر حوزه‌های دولتی وجوهات خارج از مقرری در آیین‌نامه‌‌ها که مربوط به عودت مشترکان است با ارسال گزارش از سوی مشترکان در اسرع زمان رسیدگی شده است.

این مسئول اضافه کرد: در 10 ماه گذشته 112 پرونده مهم با اعتباری بالغ بر 22 میلیارد تومان تشکیل شده بود که با همکاری بازرسان سازمان بازرگانی و تعزیرات حکومتی به حکم آنها رسیدگی شده است.

اسکندری در ادامه با اشاره به طرح ویژه بازرسی در نوروز 91 گفت: این طرح با اعزام اکیپ‌های بازرسی مشترک سازمان بازرگانی و تعزیرات حکومتی از امروز همزمان با سراسر کشور در استان آغاز شده و تا پانزدهم فروردین ماه به مدت 45 روز ادامه دارد.

این مسئول خاطرنشان کرد: این افراد در سطح شهر به طور مداوم و مستمر حضور دارند و در صورت دریافت هرگونه شکایت در ارتباط با گران‌فروشی از طریق سامانه 124 ظرف کمتر از یک ساعت در محل حضور یافته و اقدام به رسیدگی شکایات شهروندان خواهند کرد و فیش را هم در همان واحد صنفی ثبت و ضبط می‌کنند.

رئیس سازمان بازرگانی آذربایجان غربی تاکید کرد: در شهرستان‌ها نیز همانند مرکز استان اکیپ‌های بازرسی در داخل شهر حضور دارند.

وی ادامه داد: ‌تلاش می‌کنیم تا در طول این طرح کالاهای پرمصرف مانند پوشاک، آجیل و خشکبار در بازار موجود باشد و حتی مراکز خدماتی مانند رستوران‌ها و واحدهای صنفی و سیاحتی با اجرای این طرح سازماندهی شوند و شهروندان و میهمانان نوروزی هیچ‌گونه کمبودی نداشته نباشند.

انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول