اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با سراسر کشور

طرح نظارتی ویژه نوروز 91 در کاشان اجرا می‌شود

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت در حوزه تجارت شهرستان کاشان از اجرای طرح نظارتی ویژه نوروز 91 همزمان با سراسر کشور در شهرستان کاشان خبر داد.

طرح نظارتی ویژه نوروز 91 در کاشان اجرا می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، علی نطاقی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طرح نظارتی ویژه نوروز 91 از 11 اسفندماه سال جاری آغاز شده و تا 15 اردیبهشت ‌ماه سال آینده ادامه دارد.

وی افزایش قدرت خرید و تقاضای عمومی برای بسیاری از کالاها و خدمات در روزهای پایانی سال، ضرورت کنترل و نظارت بر وضعیت بازار این اقلام و خدمات در مراحل تأمین، توزیع ارائه خدمات و کنترل قیمت را از مهمترین اهداف اجرای این طرح ذکر کرد.

نطاقی همچنین کنترل وضعیت بازار، ایجاد فضای مناسب برای تأمین مایحتاج عمومی و رسیدگی سریع و دقیق به شکایات و گزارشات شهروندان و مسافران نوروزی توسط اداره صنعت، معدن و تجارت (حوزه تجارت) این شهرستان را از دیگر اهداف اجرای این طرح برشمرد.

وی گوشت قرمز، گوشت مرغ، شیر، شیر خشک صنعتی، پنیر، کره، برنج، حبوبات، ماکارونی، روغن نباتی، قند و شکر، چای، خرما، سیب زمینی، پیاز، نان، رب گوجه فرنگی و همچنین انواع میوه، نهاده‌های دامی و پودرهای شوینده دستی و ماشینی را از جمله کالاهایی اعلام کرد که در اولویت اول طرح بازرسی و نظارت  ویژه نوروزی این اداره قرار دارند.

به گفته وی، حمل و نقل درون و برون شهری، پارکینگ‌ها و توقف‌گاه‌ها، دفاتر مخابراتی، اماکن سیاحتی، اماکن تاریخی، فولاد در قالب شمش، تیرآهن، میله‌گرد و ورق، سیمان خاکستری، کاغذ در حوزه روزنامه، چاپ و تحریر، لاستیک خودرو در وسایل نقلیه‌ای نظیر سواری و اتوبوس را از دیگر خدمات اولویت‌دار طرح بازرسی و نظارت ویژه نوروزی اداره صنعت، معدن و تجارت کاشان است.

سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت در حوزه تجارت شهرستان کاشان متذکر شد: شماره تماس گویای 5553010 و سامانه شبانه‌روزی 124 ستاد خبری این اداره و همچنین شماره تلفن‌های 4235019 واحد بازرسی و نظارت اصناف و 4450751 مجامع امور صنفی شهرستان کاشان همه روزه صبح و بعد از ظهر حتی روزهای تعطیل آماده دریافت گزارشات و شکایات شهروندان و مسافران نوروزی است.

انتهای پیام/ن۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول