اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل:

مبارزه با مواد مخدر باید شکل منسجم داشته باشد

خبرگزاری فارس: مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: دستگاه‌های مرتبط با مبارزه با مواد مخدر باید به شکل منسجم و هماهنگ به این کار اقدام کنند.

مبارزه با مواد مخدر باید شکل منسجم داشته باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، به نقل از روابط عمومی تبلیغات اسلامی استان اردبیل، حجت‌الاسلام مهدی ستوده در کارگاه آموزشی پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی با محوریت اعتیاد به مواد مخدر و الکل اظهار داشت: تقویت بحث‌های فرهنگی سبب از بین بردن عوامل مخاطره‌آمیز می‌شود.

وی ادامه داد: توجه به این موضوع و تقویت مسایل فرهنگی و اطلاع‌رسانی می‌تواند به پیشگیری از جرم بینجامد و روحانیون به عنوان مبلغان چهره به چهره می‌توانند تاثیر بسیار زیادی در این موضوع داشته باشند.

این مسئول بیان داشت: روحانیون می‌توانند با تبلیغاتی که انجام می‌دهند در راستای افزایش مقاومت افراد در مقابل هجمه‌ها نقش مهمی داشته باشند.

ستوده با اشاره به هجمه‌های دشمنان و با تاکید بر نگرش و تلاش همگانی برای کاهش این هجمه‌ها، خاطرنشان کرد: برای مبارزه با هجمه‌های دشمنان لازم است تمامی حوزه‌های اجتماعی، انتظامی، قضایی و اقتصادی در کنار هم عمل کرده و هر کدام نقش و وظیفه خود را در قبال این مبارزه انجام دهند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل همکاری تمامی دستگاه‌های مرتبط در جامعه را به پازلی شبیه دانست که هر کدام باید در محل مورد نظر و واقعی خود قرار گیرند تا شکل مبارزه منسجم و هماهنگ باشد.

وی با بیان نقشه‌ها و تبلیغات رسانه‌ای دشمنان، اظهار داشت: هدف دشمنان از تبلیغات رسانه‌ای تلاش برای جذب جوانان جامعه به سمت خود و تغییر اعتقادات و افکار آنان است که به این طریق دیگر نیازی به لشکر‌کشی فیزیکی نداشته و مخفیانه به سربازگیری مشغول می‌شوند.

ستوده بیان کرد: در این خصوص باید روحانیون و علمای جامعه ما تمامی عزم و اراده خود را برای اطلاع‌رسانی و فرهنگ‌سازی به کار بسته و از گرفتاری جوانان و نوجوانان در دام اعتیاد و فرهنگ‌های بیگانه جلوگیری کنند.

در این کارگاه‌‌ رئیس کل دادگستری استان و کارشناس پیشگیری از اعتیاد سازمان بهزیستی استان در خصوص نقشه‌های دشمنان برای گرفتار کردن جوانان و همچنین راه‌های پیشگیری از اعتیاد به بحث و تبادل نظر پرداختند.

انتهای پیام/صا30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول