اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس آگاهی آذربایجان ‌شرقی:

اختلاف حساب مواد مخدر سرنوشت مهدی 25 ساله را با مرگ رقم زد

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس آگاهی آذربایجان ‌شرقی گفت: درگیری بین دو جوان معتاد سبب شد مجتبی 29 ساله، مهدی 25 ساله را با ضربات چاقو به قتل برساند.

اختلاف حساب مواد مخدر سرنوشت مهدی 25 ساله را با مرگ رقم زد

قنبر مداحی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار کرد: در درگیری بین دو جوان به نام‌های مهدی 25 ساله و مجتبی 29 ساله، مجتبی مهدی را با چاقو مجروح می‌کند و به دنبال انتقال مجروح به بیمارستان با وجود مداومت پزشکان مجروح فوت کرد.

وی گفت: به علت فوت مجروح پرونده قتل توسط کلانتری محل به پلیس آگاهی ارسال شده، موضوع توسط کارآگاهان اداره مبارزه با جرائم جنایی پیگیری شد و در تحقیقات معلوم شد قاتل پس از اطلاع فوت مقتول متواری شده است.

این مقام انتظامی افزود: با انجام اقدامات فنی و علمی و پیگیری مداوم اطلاع حاصل شد که قاتل به تبریز مراجعه کرده و در یکی از باغات اطراف مخفی شده که با شناسایی دقیق محل محل مورد نظر و اخذ دستورات قضایی و شناسایی دقیق محل در نهایت قاتل در یک فرصت مناسب در حالی که از خودرو سرقتی استفاده می‌کرد، دستگیر شد.

مداحی افزود: در تحقیقات به عمل آمده از متهم وی ضمن اعتراف به قتل و سرقت خودرو پس از بازسازی صحنه به همراه پرونده به بازپرس ویژه قتل معرفی و با قرار قانونی روانه زندان شد.

رئیس پلیس آگاهی استان در آسیب شناسی علل و عوامل قتل، علت درگیری اختلاف مالی در مورد مواد مخدر بوده و هم قاتل و هم مقتول به مواد مخدر صنعتی معتاد بوده‌اند. 

انتهای پیام/آ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول