اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دادگستری استان اردبیل:

قاچاق مواد مخدر حرکت سازمان یافته شیاطین است

خبرگزاری فارس: رئیس دادگستری استان اردبیل گفت: قاچاق مواد مخدر به کشور ما سازمان یافته و کاملاً حساب شده است و استکبار جهانی با هدف تخریب اعتقادات جوانان ما را نشانه گرفته است.

قاچاق مواد مخدر حرکت سازمان یافته شیاطین است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، به نقل از روابط عمومی دادگستری اردبیل، غلامعلی رضایی در کارگاه آموزشی پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی با محوریت اعتیاد و الکل اظهار داشت: ترویج مواد مخدر در کشور ما از سوی دشمنان با هدف شکستن ارزش‌های اسلامی و خدشه‌دار کردن اعتقادات مردم انجام می‌شود.

وی با اشاره به پیشرفت‌های علوم و فنون و تجهیزات رسانه‌ای و ارتباطی، ابراز داشت: با اینکه پیشرفت‌های علوم و فنون و استفاده از این تجهیزات برای هر جامعه‌ای در عصر حاضر ضروری است ولی متاسفانه دشمنان با استفاده از این ابزارها برای تغییر اعتقاد و تفکرات جوانان ما تلاش می‌کنند.

رضایی به قداست‌های موجود در جامعه اسلامی از قبیل احترام به روحانیت اشاره کرد و گفت: دشمنان در تلاش هستند با ترویج فساد و بی‌بند و باری و رواج مصرف مشروبات الکلی در جامعه اعتقادات جوانان جامعه ما را هدف قرار دهند.

این مسئول با بیان نمونه‌هایی از کشفیات مشروبات الکلی در برخی استان‌های دیگر کشور، اظهار داشت: طبق آزمایشات به عمل آمده میزان الکل‌های موجود در این مشروبات 46 درصد بوده و مخصوص مصرف برای ایرانیان ساخته شده بود.

رئیس کل دادگستری استان اردبیل با تاکید بر هوشیاری برای شناخت نقشه‌های دشمنان، خاطرنشان کرد: در حال حاضر وظیفه روحانیت و علمای ما این است که با عاطفه و محبت جوانان را به سمت اعتقادات و باورهای اسلامی سوق داده و از توجه و دقت آنها به سوی رسانه‌های بیگانه بکاهند.

رضایی با تاکید بر اصل پیشگیری در گرایش جوانان جامعه به سمت فساد و مصرف مواد مخدر، این اصل را جلوگیری از وقوع یک رویداد ناهنجار در جامعه خواند.

این مسئول در پایان ابراز داشت: بر اساس این اصل ما باید در جامعه تلاش کنیم عوامل تحریک‌آمیز را به جوانان معرفی و آنان را از ورود به بحث‌های تحریک‌آمیز باز داریم.

انتهای پیام/صا30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول