اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر آذربایجان غربی خبر داد

دستگیری قاچاقچی بزرگ مواد مخدر در آذربایجان غربی

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی گفت: یک قاچاقچی مواد مخدر که در سال‌های گذشته اقدام به قاچاق مقادیر زیادی مواد مخدر کرده و متواری بود در آذربایجان غربی دستگیر شد.

دستگیری قاچاقچی بزرگ مواد مخدر در آذربایجان غربی

علی اکبری امروز در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: فردی که 20 سال پیش به اتهام حمل 950 کیلوگرم موادمخدر شناسایی شده بود از کشور متواری و در ترکیه اقامت داشت که با پیگیری‌های مداوم پلیس، این فرد دستگیر شد.

وی با اشاره به نحوه دستگیری این قاچاقچی، تصریح کرد: بر اساس گزارشات رسیده مبنی بر اینکه متهم مذکور قصد ورود به خاک ایران از طریق یکی از روستاهای مرزی شهرستان را دارد که پس از چندین روز کار اطلاعاتی کارکنان پلیس مواد مخدر این فرماندهی نامبرده را دستگیر و به مقر پلیس دلالت شد.

این مسئول افزود: متهم دستگیر شده ضمن قبول این میزان قاچاق مواد مخدر با تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضایی شد.

اکبری در ادامه با اشاره به کشف سیگار خارجی قاچاق در استان، خاطرنشان کرد: روز گذشته 200 هزار نخ سیگارت خارجی قاچاق در ارومیه کشف شده است.

وی گفت: بر اساس گزارش واصله از منابع خبری مبنی بر قاچاق گسترده کالا از مسیر مهاباد به ارومیه، اکیپ‌های واحد عملیات اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان با تمام توان عملیاتی اقدام به گشت زنی در محل کردند.

این مسئول اظهار داشت: قاچاقچیان با اطلاع از حضور ماموران تغییر مسیر داده و به محور اشنویه، ارومیه عزیمت کرده بودند که ماموران با اطلاع از این موضوع سریعا به محل مذکور حرکت کردند.

اکبری با اشاره به اینکه در این زمینه قاچاقچیان از دو خودرو سواری استفاده می‌کردند، افزود: رانندگان هر دو خودرو به دلیل کوهستانی بودن منطقه و تاریکی هوا قبل از رسیدن ماموران از محل متواری شده‌اند که تلاش پلیس برای دستگیری متهمان همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول