اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

انتخاب بزرگ اسفند/ 54

دشمنان می‏خواهند از انتخابات برای موج‏آفرینی استفاده کنند

خبرگزاری فارس: معاون علمی و فناوری دانشگاه جامع امام حسین(ع) گفت: دشمنان برای انتخابات پیش رو نقشه کشیده‏اند تا بتوانند برای موج‏آفرینی از آن استفاده کنند.

دشمنان می‏خواهند از انتخابات برای موج‏آفرینی استفاده کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی سپاه استان سمنان، محمد شعبانی در یادواره 158 شهید بسیج اصناف حوزه الهادی سپاه ناحیه شاهرود با اشاره به جنگ نرم دشمنان گفت: دشمنان انقلاب اسلامی از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی با انواع و اقسام تهدیدات و نیرنگ‏ها به مبارزه با این نظام اسلامی پرداختند تا اینکه بعد از تحمیل جنگ هشت ساله و ناکامی در رویارویی مستقیم با انقلاب اسلامی با تغییر روش رو به تهاجم فرهنگی آوردند.

وی گفت: دشمنان امروز با هدف قرار دادن اعتقادات و تفکر ما به جنگ با ما برخواسته‏اند و در تلاش هستند جامعه جوان ما را از راه استحاله فرهنگی در مقابل نظام قرار دهند.

شعبانی با اشاره به برنامه‏های دشمنان در مقابله با ایران گفت: دشمنان برنامه‏های مختلفی را برای ما در نظر گرفته‏اند که از آن جمله فتنه 88 بود که با بصیرت و هوشیاری مردم خنثی شد و اکنون نیز برای انتخابات پیش رو نقشه کشیده‏اند تا بتوانند برای موج‏آفرینی خود استفاده کنند.

معاون علمی و فناوری دانشگاه جامع امام حسین(ع) با اشاره به هوشیاری و بصیرت مردم گفت: خون شهدا یکی از برکاتش بیداری مردم و افزایش بصیرت در آنهاست و این یادواره‏ها بازگشتی درونی به ارزش‏های الهی و شهداست و پیمانی با آنها در راستای ادامه‏ دادن راه آنهاست.

شعبانی گفت: باید هوشیار بود و در مقابل توطئه‏های دشمنان از خود موضع مناسب نشان داد و بدانیم که دشمن آماده لغزش ماست تا مثل فتنه 88 از آب گِل‌آلوده ماهی خود را صید کند.

وی خاطرنشان کرذ: ایران به برکت خون شهدا ام‏القرای کشورهای اسلامی و الگوی کشورهای بیدار منطقه و جهان است، بنابراین باید بسیار حساس بود و بیدارتر از همیشه مراقب توطئه دشمنان باشیم.

این یادواره به همت حوزه بسیج اصناف الهادی و اداره بازرگانی و مجمع امور صنفی شهرستان شاهرود و با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان استان و شهرستان و خانواده شهدا در حسینیه اعظم مدرسه قلعه شاهرود برگزار شد.

انتهای پیام/س30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول