اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

بروجردی‌ها در انتخابات حضوری دشمن‌شکن دارند

خبرگزاری فارس: جمعی از شهروندان و مسئولان بروجردی به فارس گفته‌اند، که در انتخابات مجلس نهم حضوری دشمن‌شکن دارند.

بروجردی‌ها در انتخابات حضوری دشمن‌شکن دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از بروجرد، انتخابات یک عرصه مهم و سرنوشت‌ساز سیاسی کشور است، که دشمنان نیز به این مهم بودن پی برده و درصدد کم‌رنگ کردن آن هستند.

خبرگزاری فارس از بروجرد در گزارشی ملاک انتخاب شهروندان بروجردی برای انتخاب دو نماینده را این چنین پیگیری کرده است؛

یک معلم بروجردی در این خصوص به خبرگزاری فارس در بروجرد گفت: توجه به سابقه کاری و تجربه یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های نماینده است، که در انتخابات باید به آن توجه کرد و نمایندگانی را انتخاب کنیم، که سست ایمان و غیر معتقد به موازین اسلامی در مسئولیت‌های جامعه نباشند، تا زمینه فتنه‌انگیزی دشمن خنثی شود.

پروین ابراهیمی گفت: انتخاب افرادی که همواره خداوند را حاضر و ناظر همه اعمالشان می‌بینند بهتر است و این افراد اجازه ظلم و خیانت را به خود نمی‌دهند و خیال سوءاستفاده از مقام و مسئولیت را ندارند.

خانم خانه‌دار بروجردی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این شهرستان گفت: اجرای عدالت در جامعه باعث اصلاح امر معیشتی اقشار آسیب‌پذیر جامعه می‌شود و زمینه را برای تحقق ارزش‌های دینی فراهم می‌کند.

زینب زیویاری افزود: اجرای عدالت از سوی نمایندگان و همه مردم را به یک چشم دیدن، باعث اعتماد مردم به نظام مقدس جمهوری اسلامی می‌شود و نیز موجب الگوپذیری مردم از نمایندگان می‌شود.

یکی از کارمندان اداره دولتی در ادامه گفت: من از نمایندگان انتظار دارم، که به مشکلات مردم رسیدگی کنند.

رضا روزبهانی اضافه کرد: متأسفانه بارها شاهد بوده‌ایم که عده‌ای برای اینکه مقبولیت مردم را به دست آورند، رسیدگی به مشکلات را در صدر شعارهای تبلیغاتی خود قرار می‌دهند، اما به محض رسیدن به جایگاه خود همه شعارها و وعده‌های خود را فراموش می‌کنند.

روزبهانی گفت: من برای انتخاب نمایندگان خود بهتر می‌دانم که اگر در انتخاب نماینده‌ای دچار تردید می‌شوم با افرادی که آگاهی بیشتری در این زمینه دارند، مشورت کنم.

در ادامه یک دانشجوی آموزش ابتدایی بروجردی گفت: انتظار ما از نمایندگان این است، که زمینه کاریابی را در بروجرد بیشتر فراهم کنند، تا دانشجویان پس از اتمام تحصیلات سال‌ها منتظر کار نباشند.

شکیبا معظمی اضافه کرد: انتخاب یک امر مهم در زندگی فردی و آینده جامعه است و باید توجه داشته باشیم، که امانت الهی به دست کسی که شایسته امانتداری است سپرده شود.

هم‌چنین رئیس اداره ارشاد اسلامی بروجرد در گفت‌وگو با فارس گفت: حضور در انتخابات لازم و ضروری است.

نادر ارجمندی در این گفت‌وگو  تصریح کرد: به دلیل موقعیت سیاسی و اجتماعی حاکم بر جهان و بحث بیداری اسلامی انتخابات باید پرشورتر از همیشه برگزار شود.

وی بیان کرد: حضور در انتخابات پیش‌زمینه برنامه‌های آتی نظام جمهوری اسلامی است، که اگر حضور مردم به نحو مطلوبی باشد برنامه‌های ارتقای نظام اجتماعی کشور به خوبی اجرا می‌شود و دشمنان هم در مقابل جمهوری اسلامی ایران تجدید نظر می‌کنند.

انتهای پیام /س10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول