اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو هیئت بازرسی انتخابات در استان اصفهان:

حضور در انتخابات امید دشمنان را از بین می‌برد

خبرگزاری فارس: عضو هیئت بازرسی انتخابات در استان اصفهان گفت: حضور در انتخابات امید شکست جمهوری اسلامی برای دشمنان را نابود می‌کند.

حضور در انتخابات امید دشمنان را از بین می‌برد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، حسن اژدری در نشست بازرسان و سربازرسان انتخاباتی با بیان اینکه تقوای الهی نخستین ویژگی یک بازرس خوب در امر انتخابات است، اظهار داشت: بازرسان باید مرد لحظه‌ها باشند و این مسئولیت خود را به عنوان جهاد در راه خدا محترم بشمارند.

وی افزود: عدم جانب‌داری از شخص خاص، امانت‌داری، داشتن حسن خلق و بصیرت، سعه‌صدر، راستی در کلام، تلاش در راه خدا و برای خدا، دفاع از نظام اسلامی و ارزش‌های اسلام از جمله مهم‌ترین خصوصیات یک بازرس انتخاباتی است.

عضو هیئت بازرسی انتخابات استان اصفهان با بیان اینکه بازرسی در انتخابات حکم جهاد در راه خدا را دارد، گفت: بازرسان با وضو در شعب اخذ رأی حاضر شوند چرا که جنگ امروز به صورت نرم است و صحنه انتخابات اسفندماه سال جاری، صحنه جهاد برای خدا در راه حفظ ارزش‌های اسلامی است.

وی با اشاره به اینکه تمامی دنیا به انتخابات امسال ایران اسلامی که نخستین انتخابات بعد از فتنه 88 است، چشم دوخته‌اند، تصریح کرد: آراء ملت ایران قدرتمندتر از بمب‌های اتمی است که بر سر استکبار جهانی فرو می‌ریزد و امید واهی آنها را برای شکست نظام جمهوری اسلامی ناامید می‌کند.

اژدری خطاب به بازرسان و سربازرسان انتخاباتی گفت: در عین عطوفت و مهربانی قاطعیت و اجرای قانون را سرلوحه کار خود قرار دهید و با برخوردی مهربان با مردم، زمینه دلگرمی را در شعبه اخذ رأی به وجود آورید.

انتهای پیام/خ30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول