اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ایرانشهر خبر داد

برگزاری انتخابات توسط 6 هزار نیروی کار در ایرانشهر

خبرگزاری فارس: فرماندار ایرانشهر گفت: کار برگزاری انتخابات در حوزه انتخابیه ایرانشهر توسط 6 هزار نفر نیروی کار انجام می‌شود.

برگزاری انتخابات توسط 6 هزار نیروی کار در ایرانشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از ایرانشهر رحمدل بامری صبح امروز در جمع نمایندگان فرماندار و اعضای شعب مرکز حوزه انتخابیه ایرانشهر اظهار داشت: خداوند فرصتی را برای شما به عنوان مجریان انتخابات قرار داده که این فرصت برای خدمت به نظام و آرمان‌های انقلاب و حضرت امام (ره) و خون شهیدان است.

وی افزود: این انتخابات فرصتی بسیار مناسب است تا در مسیر ادای دین به خون شهیدان و امام شهیدان حرکت کنیم.

فرماندار ایرانشهر ادامه داد: اصل و شالوده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران متفاوت از هر انقلاب دیگری بوده و بر اساس دین، وحدت، رهبری دینی و بصیرت است.

رحمدل بیان کرد: در نظام جمهوری اسلامی، اثرگذاران در انتخابات مردم هستند و هدف هم رسیدن به کمال معنوی و الهی است نه رسیدن به قدرت.

وی خاطرنشان کرد: در طول 33 سال از عمر انقلاب، انتخابات متعدد و سالمی برگزار شده و در همه آنها مردم تعیین کننده بوده‌اند نه احزاب و جناح‌ها.

رئیس مرکز حوزه انتخابیه ایرانشهر، دلگان، سرباز و فنوج، بنت، لاشار و آشار گفت: انتخابات به عنوان یک رکن مهم و اصل نظام است و همه ارکان نظام اعم از مجلس، ریاست جمهوری، خبرگان و شوراها با انتخابات و با رأی مردم انتخاب می‌شوند و تک تک مردم در هر طبقه و مقام تنها با یک رأی در تعیین ارکان نظام مشارکت دارند.

بامری با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری افزود: دستگاه‌های تبلیغاتی دشمن تلاش گسترده‌ای را آغاز کرده‌اند تا انتخابات مجلس و حضور مردم را کم رنگ جلوه دهد اما مردم همواره ثابت کرده‌اند که هر جا لازم باشد با حضور به هنگام در صحنه هستند و حضور پر شور آنها، توطئه‌های دشمن را از هم خواهد پاشید.

وی عنوان داشت: انتخابات مجلس شورای اسلامی از مهمترین انتخاباتی است که اهمیت و شرایط آن بر همه مشخص است.

فرماندار ایرانشهر در ادامه اجرای قانون، اجرای عدالت، مشارکت حداکثری در انتخابات و سلامت و رعایت اصل امانتداری از آرای مردم را وظیفه مجریان انتخابات دانست.

بامری گفت: هر یک از شما چه به عنوان نماینده فرماندار، چه به عنوان عضو و مجموعه هیئت بازرسی و نظارت با استفاده از تجربیات، فراگرفتن آموزش‌های لازم، تلاش و تعهد و باور خود در کنار هم انتخاباتی پر شور و با شکوه و در خور شأن نظام جمهوری اسلامی برگزار خواهید کرد و امیدواریم سربلند از این آزمون بزرگ بیرون آیید.

وی تصریح کرد: مرکز حوزه انتخابیه ایرانشهر یکی از بزرگ‌ترین حوزه‌های انتخابیه در سطح کشور است که شامل شهرستان ایرانشهر، سرباز، دلگان، بنت، فنوج، لاشار و آشار است که گستردگی و جمعیت زیادی را می‌شود.

فرماندار ایرانشهر افزود: تعداد 340 شعبه اخذ رأی با 137 شعبه ثابت و 203 شعبه سیار این حوزه را پوشش می‌دهد و حدود 6 هزار نفر نیرو، کار برگزاری انتخابات را در این حوزه انتخابیه انجام خواهند داد.

کارگاه آموزشی نمایندگان فرماندار و اعضای شعب در مرکز حوزه انتخابیه ایرانشهر با حضور 500 نفر برگزار شد و اعضا آموزش‌های لازم را در زمینه چگونگی اخذ رأی در روز انتخابات را فرا گرفتند.

انتهای پیام/صا10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول