اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره کار فیروزکوه:

میانگین درصد تحقق اشتغالزایی تهران 58 درصد است

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان فیروزکوه گفت: درصد تحقق اشتغالزایی استان تهران تا 29 بهمن‌ماه سال جاری به طور میانگین 4/58 درصد است.

میانگین درصد تحقق اشتغالزایی تهران 58 درصد است

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران داریوش همدانی پیش از ظهر امروز در جلسه کارگروه و اشتغال شهرستان فیروزکوه اظهار کرد: در جلسات کارگروه و اشتغال گذشته 12 مصوبه داشتیم.

وی ادامه داد: ادارات و بانک‏ها با توجه به حجم بالای کار خود در زمینه مشاغل خانگی نتوانستند پرونده‏های دیگر را به خوبی رسیدگی و اقدام به پرداخت تسهیلات کنند.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان فیروزکوه گفت: با توجه به راه‏اندازی بانک اطلاعاتی مشاغل خانگی، روسای بانک‏ها قبل از پرداخت تسهیلات باید برای تعیین وقت بازرسی پیگیری‏های لازم را از طریق این سامانه انجام و افراد را برای تعیین وقت بازرسی به اداره اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان فیروزکوه معرفی کنند.

همدانی تاکید کرد: تمام بانک‏ها به جز پست‏بانک با ما همکاری دارند و اعتبارات به آنها ابلاغ و پرونده‏هایی در حوزه مشاغل خانگی به آنها معرفی شده است.

وی با بیان اینکه برای پرونده‏های جهادکشاورزی پرونده‏های پشتیبان در نظر گرفته شده است تصریح کرد: برای هر پرونده پشتیبان پنج زیرمجموعه برای پرداخت تسهیلات در نظر گرفته شد.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان فیروزکوه ادامه داد: تعداد 194 شغلی که برای اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان فیروزکوه ثبت شده به ثبت استانی رسیده است.

همدانی افزود: اعتبار پرونده‏های ادارات بازرگانی، بهزیستی و میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری از سوی دستگاه‏های اجرایی استانی و ادارات کل ابلاغ و تامین شده است.

وی اظهار کرد: اداراتی که نسبت به ثبت اطلاعات خود در سایت رصد اقدام نکرده‏اند، باید عقب‏ماندگی‏های خود را جبران و آمار خود را به موقع ثبت کنند.

همدانی تصریح کرد: مهلت زمانی بانک‏ها برای پرداخت تسهیلات تا نیمه اسفندماه در نظر گرفته شده و در غیر این صورت به بازه زمانی سال 91 محول می‏شود.

وی اضافه کرد: ادارات کمیته امداد امام خمینی (ره)، جهادکشاورزی و میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری 100 درصد از تعهدات خود را محقق کرده‏اند.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان فیروزکوه افزود: برخی از دستگاه‏های اجرایی نسبت به تعهدات خود ضعیف عمل کرده‏اند که باید رقم مدنظر را محقق کنند و به ثبت برسانند.

همدانی گفت: درصد تحقق اشتغالزایی استان تهران تا 29 بهمن‌ماه سال جاری به طور میانگین 4/58 درصد است. 

وی بیان کرد: شهرستا‏ن‏های ری، ورامین و تهران کمترین آمار اشتغالزایی را در استان تهران ثبت کرده‏اند.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان فیروزکوه افزود: شهرستان فیروزکوه در زمینه ایجاد اشتغال 10 درصد از میانگین استان تهران بالاتر است.

همدانی گفت: سامانه‏ای به منظور ثبت‏نام افراد برای دریافت مشاغل خانگی در نظر گرفته شده و به گونه‏ای است که یک فرد در دو دستگاه نمی‏تواند ثبت‏نام کند. 

این جلسه با حضور معاون اداری مالی فرماندار شهرستان فیروزکوه و سایر مدیران دستگاه‏های اجرایی این شهرستان برگزار شد.

انتهای پیام/ح10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول