اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هدایتخواه:

پیگیر اشتغال جوانان کهگیلویه و بویراحمدی هستیم

خبرگزاری فارس: مخبر کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: پیگیر اشتغال جوانان کهگیلویه و بویراحمدی هستیم.

پیگیر اشتغال جوانان کهگیلویه و بویراحمدی هستیم

به گزارش خبرگزاری فارس از سی‌سخت ستار هدایت‌خواه عصر امروز در جمع بزرگ جوانان این شهر اظهار کرد: حمایت و پیروی از اصل مترقی ولایت فقیه وظیفه هر ایرانی ولایتمدار است و متاسفانه مشاهده می‌کنیم که افرادی خاص به خاطر منافع شخصی از رهبری فاصله گرفته‌اند که بی‌شک از دامن ملت جدا شده و در این کشور دیگر هویتی برای آن‌ها باقی نمانده است.

وی در این خصوص تصریح کرد: حال که احساس می‌کنیم افرادی نادان گرفتار توطئه‌های دشمن شده و از ولایت فاصله می‌گیرند باید با جان و دل از ولی‌فقیه زمان خود حمایت کنیم.

نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی افزود: جوانان این استان و شهر سی‌سخت همواره در عرصه‌ها پشتیبانی از نظام و رهبری بی‌نظیر بوده‌اند و ولایت‌پذیری آن‌ها در پیروزی انقلاب، هشت سال دفاع مقدس و حضور در تمام عرصه‌های انقلاب زبانزد بوده است.

هدایت‌خواه در خصوص مهمترین مشکلات موجود در این استان و شهر سی‌سخت گفت: مشکلات باید با تلاش همه مردم، دولت و مجلس برطرف شوند و شاهد روزی باشیم که کهگیلویه و بویراحمد بر قله‌های رفیع افتخارآفرینی در سطح کشور قرار گیرد که جوانان سی‌سختی با ظرفیت‌هایی که دارند در راه نقش مهمی بر عهده خواهند داشت.

وی به مشکل بیکاری در جامعه اشاره و عنوان کرد: مشکل بیکاری جوانان در کشور یکی از مهمترین دغدغه‌ها بوده و دلیل اصلی آن نیز به موضوع فرهنگ اشتغال برمی‌گردد.

مخبر کمیسیون فرهنگی مجلس بیان داشت: اگر همه جوانان شغل را فقط شاغل شدن در ادارات بدانند مطمئن باشند تنها 10 درصدشان کارمند ادارات خواهند شد که با توجه به کوچک شدن دولت این تعداد نیز کاهش خواهد یافت.

هدایت‌خواه خاطر نشان کرد: باید طرح‌های مهمی اعم از صنعتی و کشاورزی در استان راه‌اندازی کنیم تا بتوان بر مسئله بیکاری تا حد زیادی غلبه کرد که خود جوانان نیز باید در این راستا گام بردارند.

وی در خصوص مصوبه مهم اخیر مجلس در خصوص جوانان بیکار افزود: یکی از مهم‌ترین طرح‌های مصوب مجلس که به شورای محترم نگهبان ارائه شده، طرح بیمه بیکاری جوانان بالای 25 است که با این طرح پاره‌ای از مشکلات جوانان برطرف می‌شود.

انتهای پیام/س20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول