اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با 60 میلیارد ریال اعتبار محقق شد

اجرای 18 پروژه عمرانی در روستاهای آبپخش

خبرگزاری فارس: بخشدار آبپخش از اجرای 18 پروژه عمرانی در روستاهای آبپخش خبر داد.

اجرای 18 پروژه عمرانی در روستاهای آبپخش

احمد خرم‌روز امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبپخش اظهار داشت: یکی از رویکردهای دولت خدمتگذار تلاش در راستای عمران و آبادانی میهن اسلامی بوده که در طول دولت‌های نهم و دهم شاهد حرکت در این مسیر بوده‌ایم.

بخشدار آبپخش تصریح کرد: در مقایسه مؤلفه‌های عمرانی شهرها و روستاهای مختلف در سال‌های اخیر با دوره‌های قبل از آن پیشرفت‌های چشمگیری را در تمامی نقاط میهن اسلامی شاهد هستیم که نشان از تلاش بی‌وقفه دولت عدالت‌محور در عمران و آبادانی میهن اسلامی دارد.

خرم‌روز در همین راستا بیان داشت: در سال‌های اخیر در بخش آبپخش شاهد جذب اعتبارات مطلوب و اجرای پروژه‌های عمرانی متعدد در زیرساخت‌های فرهنگی، آموزشی، کشاورزی، شهری، روستایی و ... بوده‌ایم که رضایت خاطر اهالی این بخش را به دنبال داشته است.

وی اضافه کرد: در سه ‌ماهه پایانی سال جاری تاکنون شاهد کلنگ‌زنی و افتتاح 18 پروژه عمرانی در نقاط مختلف روستایی بخش آبپخش بر حسب نیازها و اولویت‌های بخش بوده‌ایم.

این مسئول ابراز داشت: این پروژه‌ها که در عمران و آبادانی شهر و بخش آبپخش تاثیر مهمی داشته‌اند با اعتبار بالغ بر 60 میلیارد ریال اجرایی شده‌اند.

بخشدار آبپخش افزود: شناسایی مشکلات بخش یکی از اولویت‌های بخشداری آبپخش است که در نیمه دوم سال جاری در بازدید‌های مکرر و جلسات و نشست‌ها با مسئولان بخش این امر را انجام داده‌ایم و همچنین پیگیری‌های لازم به منظور حل این مشکلات را انجام داده‌ایم.

خرم‌روز اذعان داشت: در پروژه‌هایی که شاهد کلنگ‌زنی آنها بوده‌ایم پیمانکاران مربوطه تعیین شده‌اند و تمام تلاش خود را برای تسریع در روند اجرای آنها بکار می‌گیریم.

وی ادامه داد: تلاش برای کیفیت‌بخشی به پروژه‌های عمرانی یکی از اولیوت‌های دولت خدمتگزار است و ما نیز با بازدید مستمر همراه کارشناسان ذی‌صلاح از نحوه پیشرفت طرح‌ها بازدید خواهیم کرد.

بخشدار آبپخش خاطر نشان کرد: خدمت به مردم یکی از بزرگ‌ترین وظایف مسئولان است و با تمام توان در این راستا حرکت خواهیم کرد.

انتهای پیام/صا10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول