اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت سپاه علی بن ابی‌طالب(ع)

6 پروژه عمرانی سپاه قم به بهره‌برداری رسید

خبرگزاری فارس: شش پروژه عمرانی در استان قم به همت سپاه علی بن ابی‌طالب (ع) با حضور فرمانده سپاه استان، مدیرکل مسکن و شهرسازی و شهردار قم به بهره‌برداری رسید.

6 پروژه عمرانی سپاه قم به بهره‌برداری رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی سپاه استان قم، ساختمان حوزه‌های مقاومت بسیج پیامبر اعظم(ص) برادران و کریمه اهل بیت(ع) خواهران در شهر پردیسان، سالن تیراندازی جنگی در مجتمع نخلستان قم، ساختمان حوزه مقاومت شهید زین الدین ویژه برادران در شهرک شهید زین الدین قم، سالن طرح صالحین شهر کهک، سالن طرح صالحین خیابان توانیر قم و ساختمان حوزه مقاومت خواهران شهر قنوات با حضور فرمانده سپاه علی بن ابی طالب (ع) قم، مدیرکل مسکن و شهرسازی استان قم، شهردار قم و بسیجیان در شهر پردیسان قم به بهره‌برداری رسید.

معاون مهندسی سپاه علی بن ابیطالب (ع) قم در مراسم بهره‌برداری از ساختمان حوزه‌های مقاومت بسیج  پیامبر اعظم(ص) برادران و کریمه اهل بیت(ع) خواهران در شهر پردیسان، اظهار داشت: زمین این ساختمان از سوی اداره کل مسکن و شهرسازی استان قم در اواخر سال 89 به سپاه علی بن ابی‌طالب(ع) واگذار شد و اوایل امسال نیز کار ساخت آن آغاز شده و امروز پس از گذشت 10 ماه این ساختمان با زیربنای 550 متر مربع در دو طبقه مجزا به منظور فعالیت برادران و خواهران بسیجی به بهره‌برداری رسید.

رضا عموزاده افزود: سپاه علی بن ابی‌طالب(ع) با همکاری اداره کل مسکن و شهرسازی استان قم اقدام به ساخت پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت بسیج در اقصی نقاط استان قم خواهد کرد و در آینده نیز ساختمان دو حوزه و شش پایگاه مقاومت بسیج افتتاح خواهد شد.

وی اظهار داشت: سالن ورزشی ویژه بسیجیان با مساحت 350 متر مربع در پردیسان در حال احداث است و به زودی برای استفاده بسیجیان به بهره‌برداری می‌رسد.

معاون مهندسی سپاه علی بن ابی‌طالب اضافه کرد: در این پایگاه‌ها مسایل فرهنگی، مقابله با جنگ نرم، طرح صالحین و طرح امر به معروف و نهی از منکر در رده‌های سنی مختلف از جوانان تا پیشکسوتان ارائه می‌شود.

وی با بیان اینکه سالن تیراندازی جنگی نیز با متراژ بیش از سه هزار متر مربع طی 9 ماه به منظور بالا بردن توان رزم یگان‌های مستقر در استان قم به بهره‌برداری رسید، اظهار داشت: این سالن در مجتمع نخلستان ستاد سپاه علی بن ابی‌طالب(ع) با طراحی نوین ساخته شده که از این پس مورد استفاده پاسداران و بسیجیان برای افزایش توان رزمی قرار خواهد گرفت.

عموزاده همچنین به ساختن سالن‌های طرح صالحین شهر کهک و مجتمع زینبیه خیابان توانیر قم اشاره کرد و گفت: این سالن‌ها طی چهار تا شش ماه با اعیانی 219 و 260 متر مربع به منظور فعالیت بسیجیان در زمینه حلقه‌های طرح صالحین ساخته شده است.

وی در پایان با اشاره به احداث ساختمان حوزه مقاومت بسیج خواهران شهر قنوات اظهار داشت: این ساختمان با زیربنای 565 متر مربع طی 10 ماه در شهر قنوات برای فعالیت خواهران بسیجی این شهر ساخته شده است.

انتهای پیام/و۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول