اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با دهه فجر

14 پروژه عمرانی رودبار افتتاح شد

خبرگزاری فارس: همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی 14 پروژه عمرانی و خدمات شهری در رودبار به بهره‌برداری رسید.

14 پروژه عمرانی رودبار افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از رودبار شهردار رودبار در جریان افتتاح پروژه‌های عمرانی این شهر اظهار داشت: آسفالت معابر کوچه‌ها و خیابان‌ها، نصب سیستم‌های روشنایی معابر، بتن‌ریزی کوچه‌ها، احداث دیوار سنگی و حفاظتی و تعریض بلوار از جمله این پروژه‌ها هستند.

حسن بلوری ادامه داد: این پروژه‌ها با اعتبار 350 میلیون تومان به مرحله بهره‌برداری رسیده‌اند که 70 میلیون تومان آن از محل اعتبارات استانی و بقیه از محل اعتبارات شهرداری تامین شده است.

وی شهرداری را یک نهاد عمومی و غیر دولتی دانست و افزود: بخشی از اعتبارات شهرداری از طریق کمیته برنامه‌ریزی شهرستان و بخش دیگر نیز از محل درآمدهای شهرداری تامین می‌شود.

شهردار رودبار توسعه پارک ولی‌آباد را یکی از مهم‌ترین اقدام‌های شهرداری رودبار در چند سال اخیر عنوان کرد و یادآور شد: فضای قبلی پارک رودبار از وضعیت نامطلوبی برخوردار بود که توسعه آن در چند سال اخیر در دستور کار قرار گرفته است.

وی کمبود اعتبارات را از دلایل مهم روند کند توسعه پارک عنوان کرد و گفت: با تخصیص اعتبارات این طرح هر چه سریع‌تر به اتمام می‌رسد.

بلوری پراکندگی محلات حوزه شهری را از ویژگی‌های مهم رودبار ذکر کرد و اذعان داشت: شهر رودبار دارای 22 محله است که در فاصله طولانی نسبت به یکدیگر واقع شده‌اند.

عضو شورای اسلامی شهر رودبار نیز در این مراسم تعریض خیابان اصلی عبوری از شهر رودبار را مهم‌ترین اقدام شهرداری عنوان کرد و بیان داشت: تعریض خیابان اصلی برای توقف مسافران در شهر رودبار و عرضه محصولات زیتون این شهر در دستور کار شهرداری قرار گرفته است.

کاظم ارجمندی افزود: اجرای این پروژه با همکاری مسئولان و اصناف شهرستان آغاز شد و سال گذشته به کار خود پایان داد.

وی ساماندهی گلزار شهدای گمنام، نصب تندیس و ماکت خلبان شهید اقبالی در پارک ولی‌آباد، توسعه این پارک و تلاش منسجم برای برطرف کردن مشکلات شهری را از جمله اقدام‌های شهرداری رودبار عنوان کرد.

عضو شورای شهر رودبار، از اختصاص پنج قطعه زمین از طرف شهرداری برای احداث اداره‌ها در رودبار خبر داد و خاطر نشان کرد: اختصاص زمین برای احداث اداره استاندارد، انتقال خون، پزشک قانونی، هواشناسی و مجتمع پزشکان از جمله این زمین‌ها هستند.

انتهای پیام/ش10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول