اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نشست خبری رئیس شورای شهر خارک 1:

دو پروژه عمرانی خارک تا پایان سال به اتمام می‌رسد

خبرگزاری فارس: رئیس شورای شهر خارک از پایان دو پروژه عمرانی مهم در جزیره خارک تا پایان سال خبر داد.

دو پروژه عمرانی خارک تا پایان سال به اتمام می‌رسد

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، ابوالفتح گرگی‌پور ظهر امروز در نشست با خبرنگاران اظهار داشت: جاده دسترسی ترمینال جدید دریایی به شهر با اعتبار 800 میلیون تومان در مراحل نهایی است و انتظار می‎رود تا قبل از پایان سال به بهره‎برداری برسد.

گرگی پور تصریح کرد: این جاده، مسیر ورودی جزیره است و با توسعه فضای سبز و ایجاد المان‎های تاریخی و شهری، منظره‎ای خوشایند را پیش روی مسافران و اهالی جزیره می‎گذارد.

رئیس شورای شهر خارک همچنین از پایان پروژه تعمیر قبور و زیباسازی آرامستان خارک تا پایان سال خبر داد و گفت: این پروژه با اعتبار 70 میلیون تومان اجرا می‌شود.

وی اضافه کرد: همدلی و هماهنگی مسئولان کنونی جزیره خارک علاوه بر اینکه می‎تواند در سایر نقاط استان الگو شود، زمینه‎ساز بهبود شرایط زندگی در این جزیره نیز هست.

گرگی‌پور بیان کرد: محصول این هماهنگی اتفاقات خوبی است که در جزیره خارک به وقوع پیوسته و برخی از آنها نیز به زودی  اجرایی می‎شود.در دهه فجر امسال عملیات اجرایی هفت پروژه آغاز شد و به بهره‎برداری رسید.

گرگری پور اضافه کرد: اتمام مخزن دو هزار متر مکعبی ذخیره آب با اعتبار 11 میلیارد ریال و تعمیر مخزن قدیمی با حدود 300 میلیون تومان از جمله این پروژه‎ها بوده است.

وی ادامه داد: اجرای پارک محله‎ای در خیابان شهرداری قدیم با اعتبار 65 میلیون تومان، زیباسازی و مرمت پارک ساحلی قدیم و ایجاد تاسیسات جدید در آن با 140 میلیون تومان، زیباسازی بدنه شهری، موزائیک فرش، توسعه فضای سبز و محوطه‎سازی پارک سیمرغ از دیگر اقدامات در جزیره بوده که حدود 700 میلیون تومان هزینه در بر داشته است. 

انتهای پیام/خ۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول