اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاد دانشگاه شهید باهنر:

حضور حداکثری در انتخابات فتنه آمریکا را خنثی می‌کند

خبرگزاری فارس: استاد دانشگاه شهید باهنر کرمان گفت: مقام معظم رهبری به این دلیل بر حضور حداکثری مردم در انتخابات تأکید دارند تا فتنه آمریکایی‌ها که ابعاد مختلفی دارد، خنثی و پیام خاص انتخابات به مردم جهان منتقل شود.

حضور حداکثری در انتخابات فتنه آمریکا را خنثی می‌کند

محمدمهدی زاهدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان با اشاره به توطئه‌های استکبار جهانی بر علیه انقلاب اسلامی اظهار داشت: از ابتدای انقلاب اسلامی و ظهور پدیده‌ای نو به نام جمهوری اسلامی ایران استکبار احساس خطر کرد.

وی افزود: نوع گفتمان و ادبیات جمهوری اسلامی با تمام انقلاب‌هایی که در بسیاری از کشور‌ها و به ویژه کشورهای کمونیستی اتفاق افتاده بود، تفاوت داشت.

زاهدی تصریح کرد: حکومت اسلامی به مردم تکیه دارد و همراه مردم است و اولویت اصلی برای مردم اسلام و ارزش‌های اسلامی است و حفظ همین ارزش‌ها توسط مردم ایجاد مردم‌سالاری دینی می‌کند.

زاهدی گفت: در انقلاب‌های کمونیستی طرفداری از عدالت به شکل گسترده نبود و با دین و خدا مبارزه کردند و به همین دلیل استکبار در آنجا احساس خطر نمی‌کرد، زیرا آن‌ها توان دعوت از مستضعفان را برای قیام جهانی نداشتند.

وی عنوان کرد: امام خمینی (ره) در اوایل انقلاب بحث صدور انقلاب اسلامی را مطرح کردند و این مسئله در راستای حرکت‌های نظامی نبود، بلکه بر دل و قلب سایر ملت‌ها رسوخ کرد.

وزیر سابق علوم اذعان داشت: استکبار در دوره‌های مختلف توطئه‌های زیادی علیه کشور انجام داده است و در صدد بوده تا حکومت را از درون نابود کند، اما به فضل الهی، با ایثارگری و حضور مردم، دعای خیر مؤمنان و خون شهدا توطئه‌های دشمنان خنثی شد.

زاهدی ابراز داشت: آمریکا با اصل انقلاب اسلامی مشکل دارد، زیرا در حال حاضر تمام حوادث و انقلاب‌های جهان با الگوی انقلاب اسلامی برقرار شده است.

استاد دانشگاه شهید باهنر کرمان با اشاره به اهمیت انتخابات بر اقتدار کشور افزود: استکبار به شدت دنبال ضربه زدن به انتخابات است تا حضور مردم را کم‌رنگ کند و به این روش جمهوریت و مردمی بودن نظام اسلامی را زیر سئوال ببرد و الگوی دیگری را به جای ایران به مسلمانان و ظلم‌ستیزان عالم معرفی کند.

زاهدی تصریح کرد: مقام معظم رهبری نیز به این دلیل بر حضور حداکثری مردم در انتخابات تأکید دارند تا فتنه آمریکایی‌ها که ابعاد مختلفی دارد، خنثی و پیام خاص انتخابات به مردم جهان منتقل شود.

وی گفت: رهنمودهای مقام معظم رهبری، مشورت با نخبگان و علما می‌تواند، اصلح‌ترین افراد را برای انتخاب شدن مشخص کند.

زاهدی خاطرنشان کرد: افرادی باید انتخاب شوند که قدرت مدیریت داشته باشند و بازوی رهبری و درد آشنای مردم باشند.

انتهای پیام/غ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول