اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بیجار:

حضور حداکثری در انتخابات وحدت ملت را نشان می‌دهد

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان بیجار گفت: حضور حداکثری در انتخابات همچون راهپیمایی 22 بهمن حقانیت و وحدت ملت ایران را به دشمنان نشان خواهد داد.

حضور حداکثری در انتخابات وحدت ملت را نشان می‌دهد

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج خلیل جمشیدی در چهارمین جلسه شورای ادارای شهرستان بیجار ضمن تشکر از حضور حماسی مردم در راهپیمایی باشکوه 22 بهمن اظهار داشت: مردم فهیم و ولایتمدار شهرستان بیجار همانند سایر نقاط میهن اسلامیمان با حضور پرشور و حماسی خود در راهپیمایی 22 بهمن نشان دادند، که همواره پشتیبان ولایت و نظام هستند.

وی در ادامه افزود: ملت ایران قطعا بار دیگر در انتخابات 12 اسفندماه سال جاری حقانیت و وحدت خود را به دشمنان و بدخواهان انقلاب و اسلام نشان خواهند داد.

فرماندار بیجار به سرکوب قیام بحرین توسط حکام ستمگر بحرین و عربستان اشاره کرد و گفت: به کمک خداوند بزرگ قیام مردم مسلمان بحرین به نتیجه خواهد رسید چرا که قیام مردم شرق عربستان با شعار "هیهات من الذله" همچنان ادامه دارد.

وی خاطر نشان کرد: ننگ و نفرین و روسیاهی برای رژیم آل سعود و آل خلیفه خواهد ماند چرا که خدای بزرگ عاقبت ستمکاران را ختم به شر خواهد کرد.

جمشیدی با اشاره به مصوبات سفر پرخیر و برکت مقام معظم رهبری و ریاست محترم جمهوری و هیئت دولت از مصوب شدن اجرای راه‌آهن زنجان بیجار با اعتبار 700 میلیارد تومان خبر داد و افزود: چهار خطه شدن محورهای اصلی این شهرستان و بهره‌برداری راه‌آهن مذکور نقش عمده‌ای در توسعه منطقه در پیش دارد.

وی تصریح کرد: کلنگ‌زنی کارخانه خودروسازی سایپا، راه‌آهن زنجان ـ بیجار و تولید قطعات بتنی گازی موجب خوشحالی مردم بیجار شده که از دستاوردهای سفر پرخیر و برکت مقام معظم رهبری و دولت خدمتگزار به مردم است.

فرماندار بیجار در پایان به حضور حداکثری مردم در انتخابات تاکید کرد و گفت: انتخابات دمیدن خون تازه در رگ‌های انقلاب اسلامی ایران است.

انتهای پیام/س20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول