اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خرمشهر خبر داد

ورود 678 هزار نفر به شلمچه در قالب کاروان‌های راهیان‌نور

خبرگزاری فارس: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان خرمشهر از ورود 678 هزار نفر در قالب کاروان‌های راهیان‌نور به شلمچه خبر داد.

ورود 678 هزار نفر به شلمچه در قالب کاروان‌های راهیان‌نور

به گزارش خبرگزاری فارس از خرمشهر عبدالله عفراوی ظهر امروز در جلسه ستاد راهیان‌نور که در فرمانداری خرمشهر برگزار شد اظهار داشت: از 15 مهرماه سال جاری تاکنون تعداد 678 هزار نفر در قالب کاروان‌های راهیان ‌ور دانش‌آموزی و خانوادگی وارد شلمچه شده‌اند که این تعداد در مقایسه با مدت ‌زمان مشابه در سال گذشته با افزایش چشمگیری مواجه بوده‌است.

وی افزود: امسال تعداد یک‌ میلیون نفر از دانش‌آموزان بسیجی وارد شلمچه خواهند شد که از این تعداد 900 هزار نفر دانش‌آموز و 100 هزار نفر فرهنگی هستند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خرمشهر با بیان اینکه استقبال از کاروان‌های راهیان‌نور یک تکلیف برای دستگاه‌های اداری خرمشهر است، تصریح کرد: علاوه بر آن در برنامه‌ای که اعلام شده قرار است بیش از 2 میلیون نفر از مناطق عملیاتی بازدید کنند و این امر وظیفه ما را در استقبال از آنها سنگین‌تر می‌کند.

عفراوی خاطرنشان کرد: با توجه به ورود جمعیت زیاد به شلمچه نیاز به افزایش و ترمیم سرویس‌های بهداشتی، افزایش منابع آب آشامیدنی، تأمین بهداشت، مهیا کردن خدمات درمانی و روان‌سازی ترافیک خواهیم داشت.

وی در پایان با اشاره به اینکه خرمشهر در سال گذشته با میزان 96 درصدی رعایت امنیت در بین شهرهای استان مقام اول را کسب کرده، گفت: از مسئولان ذی‌ربط می‌خواهیم که در جهت خدمات‌رسانی به کاروان‌های راهیان‌نور همکاری تنگاتنگی را با یکدیگر داشته باشند.

انتهای پیام/صا20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول