اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه بندرگز خبر داد

اعزام 170 دانش‌آموز دختر بندرگزی به اردوی راهیان‌نور

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه شهرستان بندرگز گفت: 170 نفر از دانش‌آموزان دختر سال دوم دبیرستان برای گذراندن درس عملی آمادگی دفاعی در قالب کاروان راهیان‎نور به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند.

اعزام 170 دانش‌آموز دختر بندرگزی به اردوی راهیان‌نور

سیداحمد میرصادقی امروز در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار داشت: این دانش‌آموزان با همکاری بسیج دانش‌آموزی و با بدرقه مسئولان آموزش و پرورش به مناطق عملیاتی جبهه‎های جنوب اعزام شدند.

وی تصریح کرد: آشنایی با فضای فیزیکی و معنوی دفاع مقدس، بالا رفتن روحیه استکبارستیزی، زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهیدان و آمادگی نسل جوان برای مقابله با توطئه‎های دشمنان از مهم‎ترین اهداف برگزاری این اردوها است.

فرمانده سپاه شهرستان بندرگز خاطر نشان کرد: این کاروان در قالب پنج اتوبوس صورت گرفته و به مدت چهار روز از مناطق عملیاتی دیدن می‎کنند.

میرصادقی اضافه کرد: نسل جدید تشنه معرفت پاک و اصیل جبهه و جنگ و دلاورمردی انسان‎‌هایی است که از تمام علایق دنیا بریدند و برای حفظ نظام و ارزش‎های اسلامی از خودگذشتگی را به حد اعلا رساندند.

وی ادامه داد: تأثیر اردوی راهیان‌نور در جوانان و نوجوانان به قدری با اهمیت است که لزوم برنامه‎ریزی دقیق و متنوعی را برای نهادینه‎سازی بیشتر این فرهنگ حماسی می‎طلبد.

فرمانده سپاه شهرستان بندرگز همچنین به اهمیت این سفر روحانی و معنوی اشاره کرد و افزود: سفر به مناطق جنگی و آشنایی با ارزش‎های والای دفاع مقدس به عنوان یک دوران تحول‎ساز باید از اولویت‎ها و برنامه‎های مهم متولیان امور فرهنگی در سطح کشور و این استان قرار گیرد.

میرصادقی با بیان اینکه دشمنان همیشه در صدد دور کردن جوانان از محیط‌‎های فرهنگی و معنوی هستند تصریح کرد: این موضوع را می‌‎توان در هجمه‎های سنگین تبلیغات و ناتوی فرهنگی دشمن علیه نظام جمهوری اسلامی مشاهده کرد.

این مسئول در پایان اذعان داشت: انتقال فرهنگ ایثار، خدامحوری، حق‎طلبی و شهادت‎طلبی به نسل‌های کنونی انقلاب از مهم‎ترین اهداف سپاه در اعزام کاروان‎های راهیان‌نور است.

انتهای پیام/ن۲۰/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول