اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار چالدران خبر داد

ارزش‌های جنگ با کاروان‌های راهیان‌نور ماندگار می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار چالدران گفت: ارزش‌ها و آرمان‌های جنگ و دفاع مقدس با کاروان‌های راهیان‌نور ماندگارتر می‌شود.

ارزش‌های جنگ با کاروان‌های راهیان‌نور ماندگار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، ستار پور رسول ظهر امروز در جلسه هماهنگی اعزام کاروان راهیان نور چالدران اظهار داشت: انتقال ارزش‌های دفاع مقدس به نسل حاضر یکی از وظایف مهم مسئولان است که در این زمینه باید تلاش کرده و با راهکارهای و روش‌های مناسب این ارزش‌ها را برای نسل جوان امروز تبیین کنند.

وی با بیان اینکه کاروان راهیان‌نور در ماندگاری ارزش‌های دفاع مقدس نقش مهمی ایفا می‌کنند افزود: انتقال ارزش‌های دفاع مقدس به نسل‌های آینده تکلیف و وظیفه‌ای الهی و ملی بوده و نقش برجسته‌ای در پویایی، طراوت و افزایش بصیرت و آگاهی آنها دارد.

پور رسول در ادامه گفت: با اعزام کاروان راهیان‌نور جوانان و نوجوانان از نزدیک با مقاومت‌ها و شجاعت‌های رزمندگان آشنا شده و حس همبستگی، تعهد و ایمان به داشته‌های انقلابی و ملی در آنها تقویت می‌شود.

این مسئول بر معرفی الگوهای دفاع مقدس تأکید کرد و گفت: آشنایی نسل جوان امروز با الگوهای هشت سال دفاع مقدس سبب تقویت روحیه ایثار و شهادت و تربیت دینی آنها می‌شود.

فرمانده سپاه چالدران در ادامه این نشست نقش و تأثیر اردوی راهیان‌نور در راستای آشنایی دانش‌آموزان با دوران هشت سال دفاع مقدس و رشادت‌های رزمندگان را مورد اشاره قرار و تصریح کرد: آشنایی اقشار مختلف مردم به ویژه جوانان با دلاورمردی‌ها و رشادت‌های رزمندگان از اقدامات مؤثر و سازنده در این برهه از زمان به شمار می‌رود.

غلامحسین بی‌غم اضافه کرد: کاروان راهیان‌نور دانش‌آموزی در قالب دو کاروان از 25 اسفند و پنجم فروردین به مدت چهار روز اعزام به مناطق عملیاتی جنوب کشور می‌شوند.

وی خاطر نشان کرد: اعزام 80 نفر کاروان خواهران در 25 اسفند و 135 نفر کاروان برادران در پنجم فروردین سال آینده نیز انجام می‌شود.

اوت‌های پیام/غ20/گ2000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول