اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل:

شهرداران یاریگر ستاد تسهیلات نوروزی در استقبال از گردشگران باشند

خبرگزاری فارس: مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: شهرداران شهرهای مختلف استان اردبیل باید یاریگر ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی باشند تا مشکل و عیبی از لحاظ خدمات‌رسانی برای مسافران و گردشگران نوروزی به وجود نیاید.

شهرداران یاریگر ستاد تسهیلات نوروزی در استقبال از گردشگران باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، بهروز ندایی عصر امروز در جلسه ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی در اردبیل اظهار داشت: ما از هم اکنون برنامه‌ریزی‌های خود را در قالب کمیته‌ها و مجموعه دستگاه‌های خدمات‌رسان انجام دادیم اما از شهرداری و شوراهای اسلامی شهرها انتظار داریم با برنامه‌های متنوع استقبال از بهار و ممانعت از هرگونه حفاری و کنده‌کاری‌های نابجا مجموعه‌های گردشگرپذیر را در حضور گسترده مسافران و گردشگران یاری کنند.

وی در ادامه تصریح کرد: ما در کنار فعال کردن کمیته‌ها و مجموعه‌های نظارتی سعی داریم در ایام پایانی سال با برگزاری جشن‌ها و برنامه‌های شاد و مفرح مردم را آماده استقبال از مسافران نوروزی کنیم که در همین راستا اماکن رفاهی، اقامتی و پذیرایی متعدد مهیا شده است.

ندایی در ادامه سخنان خود خاطر نشان کرد: قرار است تمام دستگاه‌های دخیل در این ایام به کمک میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری بیایند و با همراهی آنها ایام سفر نوروزی پر از خاطره و شاد و مسروری در این ایام رقم بخورد.

این مسئول از دستگاه‌ها و نهادهای زیرمجموعه ستاد تسهیلات سفر خواست در حد توان و بضاعت خود اطلاعات مورد نظر را در اختیار ستاد تسهیلات سفر قرار دهند تا یک مجموعه منسجم با راهنمایی مسافران نوروزی چاپ و توزیع شود تا همه بتوانند از مناطق گردشگری، فضاهای تاریخی، طبیعی و اماکن مورد نظر در این استان بازدید کنند.

وی اضافه کرد: شایسته است آدرس‌ها، شماره تلفن‌ها و مجموعه‌های خدمات‌رسان با کلیه اطلاعات و راهنمایی‌های لازم تا شروع تعطیلات در یک مجموعه آبرومند چاپ شده و در ورودی‌های شهر در اختیار مسافران و گردشگران قرار گیرد.

به گزارش فارس، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل ادامه داد: ما در یک ماه مانده به آغاز تعطیلات نوروزی سعی داریم در کنار آماده‌سازی هتل‌ها، اماکن اقامتی و پذیرایی و همکاری برای افزایش ظرفیت 20 هزار اقامت عمومی در این فضاها، سرویس‌های بهداشتی و مکان‌های عمومی مورد نظر را تجهیز و آماده کنیم تا گردشگران و اهالی منطقه از آن استفاده کنند.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول