اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برگزاری نخستین جلسه تسهیلات سفرهای نوروزی در قشم

خبرگزاری فارس: نخستین نشست ستاد تسهیلات سفرهاى قشم با هدف میزبانى از مسافران نوروزی برگزار شد.

برگزاری نخستین جلسه تسهیلات سفرهای نوروزی در قشم
به گزارش خبرگزاری فارس از قشم، قائم مقام ستاد دائمی سفرهای قشم ظهر امروز در این جلسه، از آغاز فعالیت این ستاد در قالب 12 کمیته با هدف ارائه خدمات ویژه به انبوه مهمانان و مسافران نوروز 91 در قشم خبر داد.
مهدی ریخته‌گر گفت: حجم بالای ورود مسافر به جزیره قشم از آغاز نیمه دوم سال به ویژه در اعیاد قربان تا غدیر، نشان از نوروزی شلوغ و پر ازدحام در این جزیره دارد.
وی افزود: ستاد سفرهای نوروزی قشم امسال نیز با تشکیل 12 کمیته شامل کمیته‌های هماهنگی ادارات و نهادها، اسکان و رفاه، خدمات شهری، بازرگانی، بازرسی و نظارت، آمار، اطلاع‌رسانی و تبلیغات، پشتیبانی، حمل و نقل دریایی، بهداشت و درمان، حفاظت و امنیت و آموزش و فرهنگی، برای استقبال از میهمانان جزیره قشم آماده می‌شود.  
قائم مقام ستاد دائمی سفرهای قشم با اشاره به شرایط مساعد آب و هوا، سایت‌های ویژه گردشگری، بازارهای مناسب خرید و امکانات ویژه ورزش‌های آبی ایجاد شده در جزیره قشم، پیش‌بینی کرد که این جزیره طی ایام تعطیلات نوروز 91 شلوغ‌ترین نوروز خود را به ثبت برساند.
ریخته‌گر بیان کرد: ساماندهی اسکله‌ها و بنادر، شناورهای دریایی و افزایش پروازهای فرودگاه بین‌المللی قشم از جمله برنامه‌هایی است که در راستای ارائه خدمات به مهمانان و گردشگران جزیره قشم در نظر گرفته‌ایم.
جزیره قشم در جنوب ایران در طول سال به ویژه با آغاز فصل پاییز و زمستان به دلیل شرایط مساعد آب و هوایی، سایت‌های منحصر بفرد گردشگری و بازار مناسب، پذیرای حجم عظیمی از مهمانان و گردشگرانی است که از اقصی نقاط میهن اسلامی به این منطقه سفر می‌کنند.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول