اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون امور عمرانی و برنامه‌ریزی فرمانداری همدان:

14 کمیته در ستاد تسهیلات نوروزی همدان فعالیت دارند

خبرگزاری فارس: معاون امور عمرانی و برنامه‌ریزی فرمانداری همدان گفت: 14 کمیته در سطح شهرستان همدان مسئولیت ستاد تسهیلات نوروزی را در ایام تعطیلات بر عهده گرفتند.

14 کمیته در ستاد تسهیلات نوروزی همدان فعالیت دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، محمد علی محمدی پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد تسهیلات نوروزی شهرستان همدان اظهار داشت: آموزش و پرورش و شهرداری یکی از این کمیته‌ها هستند که مسافران را در ایام تعطیلات نوروز در 310 کلاس مجهز و 220 کلاس غیر مجهز در ناحیه 2 اسکان می دهند.

وی تصریح کرد: 460 کلاس مجهز نیز در ناحیه 1 آماده خدمات دهی به مسافران هستند که در کنار اینها 740 تخت هتل و 150 مهمان‌پذیر و 34 منزل شخصی برای این ایام آماده شده است که برای امنیت این مناطق نیازمند نظارت نیروی انتظامی هستیم.

معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرماندار همدان اذعان کرد: امنیت مسافران در همدان که به عنوان پایتخت تاریخ و تمدن ایران مطرح است بسیار مهم بوده و دستگاه‌ها برای استقرار مسافران باید هماهنگی لازم را در بین خود انجام دهند. اکثر سالن‌های ورزشی نیز در ایام نوروز برای خدمات دهی به مسافران باید آماده باشن د تا در صورت نیاز از آنها استفاده شود.

محمدی به پارکینگ خودروها اشاره کرد و گفت: در زمینه پارک خودرو در محوطه آرامگاه بوعلی اداره مخابرات باید نظارت لازم را برای پارک خودروها داشته باشد و همچنین پارکینگ در حال احداث اطراف آرامگاه باید تا حد ظرفیتی که تکمیل شده از آن استفاده کرد و پارکینگ گنجنامه نیز آماده و پاکسازی شود.

وی عنوان کرد: سالن تالار فجر در ایام تعطیلات نوروز برنامه‌های متنوعی را با عنوان جنگ شادی در هر شب اجرا می‌کند و باغ موزه دفاع مقدس نیز در این ایام هر روز از ساعت 9 صبح تا قبل از اذان مغرب برای بازدید عموم باز است.

معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرمانداری همدان افزود: بانک‌ها موظف هستند دستگاه‌های عابر بانک و ATM را سرویس‌دهی کنند تا در ایامی که بانک‌ها تعطیل است مردم و مسافران با مشکل مواجه نشوند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: نظارت بر سالن‌های غذاخوری داخل شهر و بیرون شهر باید به دقت انجام شود که این امر بر عهده مجمع امور صنفی و اداره بهداشت است.

محمدی با بیان اینکه اکیپ‌های امدادی هلال احمر در ایام نوروز فعال است، ابراز داشت: اداره برق نیز موظف است تا روشنایی معابر را به خصوص در نقاطی که حجم مسافر زیاد است، رعایت کند.

وی در پایان گقت: مسئولیت ستاد تسهیلات نوروزی بر عهده فرمانداری شهرستان همدان است و مدیران و مسئولان ادارات در ایام تعطیلات باید برای خود یک جانشین دوم یا سوم داشته باشند تا در صورت نیاز پاسخگو باشند تا بتوانیم برنامه‌های ستاد تسهیلات را در ایام نوروز به بهترین شکل اجرا کنیم.

انتهای پیام/خ۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول