اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

خلیج فارس میزبان قاریان نور/72

قرآن رمز وحدت و ایثار ملت ایران بوده است

خبرگزاری فارس: استاندار هرمزگان نظام جمهوری اسلامی را ثمره عمل به قرآن کریم دانست و گفت: قرآن طی 33 سال گذشته رمز وحدت، انسجام، شهادت و ایثار ملت ایران بوده است.

قرآن رمز وحدت و ایثار ملت ایران بوده است

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، ابراهیم عزیزی عصر امروز در مراسم اختتامیه سی و چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم با اشاره مهجوریت قرآن کریم پیش از انقلاب اسلامی، اظهار داشت: در گذشته تنها ظواهر قرآن مورد توجه بود و از این معجزه الهی برای امور روزمره مانند مراسم عقد و عروسی و یا سوگواری‌ها استفاده می‌شد و محتوای غنی آن به کلی کنار گذاشته شده بود.

وی افزود:‌ ملت ایران طی 33 سال گذشته توانسته تمام تهدیدات سیاسی، نظامی و اقتصادی استکبار را پشت سر بگذارد و عمل به قرآن رمز تمام موفقیت‌های ملت ایران بوده است.

استاندار هرمزگان با اشاره به عمل کردن ملت ایران به دستورات قرآن کریم، بیان داشت: ملت ایران با عمل به توصیه پیامبر بزرگوار اسلام (ص) قرآن را وارد صحنه سیاسی، اجتماعی و فرهنگی جامعه کرد و در بخش‌های مختلف از آن استفاده کرد.

عزیزی ادامه داد: ملت ایران دستورات قرآن کریم را وارد بطن زندگی خود کرد و با بهره‌گیری از قرآن توانست نظام اسلامی را تشکیل دهد.

وی نظام جمهوری اسلامی را ثمره عمل به قرآن کریم دانست و افزود: قرآن طی 33 سال گذشته رمز وحدت، انسجام، شهادت و ایثار ملت ایران بوده است.

نماینده عالی دولت در استان با تاکید بر لزوم ادامه راه قرآنی ملت ایران، تصریح کرد: عمل به قرآن رمز تمام موفقیت‌های ملت ایران بوده و این حرکت قرآنی ملت ایران باید همچنان استمرار پیدا کند چون قرآن رمز موفقیت ملت ایران در آینده خواهد بود.

به گفته رئیس ستاد سی و چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن به برکت اندیشه‌های قرآنی، هم اکنون حرکت بزرگی در جهان اسلام ایجاد شده است و مردم در کشورهای اسلامی با استفاده از اندیشه‌های قرآنی بیدار شده‌اند.

نماینده عالی دولت در هرمزگان  با اشاره به برگزاری مناسب مسابقات سراسری قرآن کریم در بندرعباس، اظهار داشت: اینگونه حرکت‌های قرآنی باید همچنان در استان هرمزگان ادامه داشته باشد تا تداوم حرکت  در مسیر اندیشه‌های قرآنی تضمین شود.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول