اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

خلیج فارس میزبان قاریان نور/56

برنامه‌ریزی این دور از مسابقات قرآن بی‌نظیر بود

خبرگزاری فارس: یک حافظ کل قرآن کریم اهل مازندران در خصوص نحوه برگزاری این دوره از مسابقات سراسری قرآن به میزبانی استان هرمزگان گفت: برنامه‌ریزی این دوره از مسابقات عالی و بی‌نظیر بود.

برنامه‌ریزی این دور از مسابقات قرآن بی‌نظیر بود

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، فاطمه اسدی عصر امروز در حاشیه سی و چهارمین دوره از مسابقات قرانی در بندرعباس، با بیان اینکه نقش زن به عنوان یک الگوی مهم مادری در مسیر تکامل جامعه  حائز اهمیت است، اظهار داشت: سهم زنان در ترویج فعالیت‌های قرآنی در وهله نخست به شناخت وی از جایگاه زن بودن در اجتماع بر‌می‌گردد.

وی در ادامه بیان داشت: وقتی زن خودش به تعالیم و مفاهیم قرآن آشنایی داشته باشد بهتر می‌تواند به افراد خانواده در هر زمینه آرامش بدهد و در زندگی تصمیمات بهتری بگیرد.

این حافظ قرآن کریم با اشاره به اینکه روزانه دو جزء از قرآن را به مدت سه ساعت تمرین می‌کنم، ادامه داد: ما هر چه داریم از قرآن است و  شخصا همیشه با خواندن قرآن در درس و زندگی موفقیت‌های زیادی به دست آوردم.

وی افزود: این دومین بار است که در مسابقات کشوری شرکت می‌کنم و در مسابقات استانی دو بار مقام اول را کسب کردم و یک بار نیز در مسابقات دانشجویان کشوری مقام سومی در سال 87 را به دست آوردم.

فاطمه اسدی همچنین بیان داشت: برای حفظ همیشه باید از استادانی که تسلط کامل به تعالیم و معارف قرآنی دارند استفاده کرد.

این حافظ مازندرانی در پایان در خصوص نحوه برگزاری این دوره از مسابقات سراسری قرآن به میزبانی استان هرمزگان خاطرنشان کرد: برنامه‌ریزی این دوره از مسابقات عالی بود.

یادآور می‌شود سی و چهارمین دوره از مسابقات سراسری قران کریم در بندرعباس تا فردا 30 بهمن ماه ادامه دارد.

انتهای پیام/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول