اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

خلیج فارس میزبان قاریان نور/67

تمام ظرفیت‌های هرمزگان در خدمت مسابقات قرآن قرار گرفت

خبرگزاری فارس: مدیر کل اوقاف و امور خیریه هرمزگان گفت: مقدمات اجرایی مسابقات سراسری قرآن در استان با برگزاری بیش از 18جلسه همراه بود که تمام ظرفیت‌های استان در خدمت این رویداد مهم قرآنی قرار گرفت.

تمام ظرفیت‌های هرمزگان در خدمت مسابقات قرآن قرار گرفت

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، حجت‌الاسلام محمد عبادی‌زاده عصر امروز در آئین اختتامیه این دوره از مسابقات اظهار داشت: در سایه تلاش و همت شبانه‌روزی همه عوامل ستاد، برگزاری سی و چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در استان هرمزگان به نحو شایسته‌ای برگزار شد.

وی افزود: مقدمات اجرایی این دوره از مسابقات در هرمزگان با برگزاری بیش از 18جلسه همراه بود که با محوریت شخص استاندار همه ظرفیت‌های استان در خدمت این رویداد مهم قرآنی قرار گرفت.

دبیر اجرائی برگزاری سی و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم ادامه داد: آنچه بیش از هر امر دیگر حائز اهمیت بود اینکه حمایت مقام عالی دولت در استان و پشتیبانی قاطع وی موجب دلگرمی و اجرای شایسته این رویداد بزرگ شد.

عبادی‌زاده در ادامه با اشاره به روند فعالیت کمیته‌های مختلف ستاد برگزاری سی و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم ،بیان داشت: به لطف خدا و به واسطه میزبانی این دوره، 84 محفل قرآنی در استان دایر شد که با انجام آن فضای معنوی و عطر قرآن سراسر استان را فرا گرفت.

وی اضافه کرد: بیش از 95درصد برنامه‌های این محافل محقق و با استقبال پرشور مردم نیز همراه شد.

به گفته وی برگزاری جلسات تخصصی آموزش قرآن نیز از دیگر دستاوردهای این دوره از مسابقات بود که در قالب 34 جلسه کارگاهی ویژه مدرسین برگزار و با استقبال کم نظیر روبه‌رو شد.

عبادی‌زاده در ادامه بیان داشت: در سایه برگزاری این مسابقات و به منظور فراگیر شدن عطر قرآن، فضاسازی مناسبی با ایجاد ایستگاه‌های "قرآن بخوان جایزه بگیر" انجام  و شور و شوق قرآنی در بین مردم حاکم شد. دبیر استانی سی و چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم، از برپایی محفل انس با قرآن بر عرشه ناو جماران به عنوان دیگر اقدام ارزنده این دوره از مسابقات یاد کرد و گفت: این برنامه که باهدف ارسال پیام بیداری اسلامی بر پهنه آب‌های خلیج فارس برگزار شد با استقبال گسترده‌ای همراه شد.

عبادی‌زاده همچنین با تاکید براینکه نهضت قرآنی به واسطه فراهم شدن ایجاد زیرساخت‌ها در هرمزگان ایجاد شده است ،خاطرنشان کرد: اقداماتی برای گسترش فرهنگ قرآنی مانند ایجاد پردیس قرآن، احداث دانشکده علوم قرآنی برای تربیت دانش آموختگان قرآن و ایجاد مجتمع‌های قرآنی آغاز شد که این امر نقطه عطفی در توسعه فعالت‌های قرآنی و موجب خیر و برکت برای استان است.

وی در پایان از همه عوامل و دست اندرکاران برگزاری این مسابقه در همه بخش‌ها صمیمانه تقدیر و برای همه آرزوی موفقیت کرد.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول