اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول قرآن و عترت سپاه سلمان خبر داد

کسب رتبه‌های برتر سپاه سیستان‌وبلوچستان در مسابقات قرآن کریم

خبرگزاری فارس: مسئول قرآن، عترت و نماز سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: نمایندگان سپاه سلمان سیستان و بلوچستان در مسابقات سراسری قرآن کریم کارکنان سپاه، عنوان دومی، سومی و چهارمی مسابقات را از آن خود کردند.

کسب رتبه‌های برتر سپاه سیستان‌وبلوچستان در مسابقات قرآن کریم

ابوالفضل رهدار امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار داشت: در سی‌امین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم کارکنان سپاه که در مشهد مقدس برگزار شد، سه نفر از کارکنان سپاه سلمان در رشته‌های حفظ کل قرآن کریم و درک مفاهیم قرآن، مقام‌های دوم، سوم و چهارم مسابقات را کسب کردند.

وی افزود: در این دوره از مسابقات که با شرکت نفرات برتر قرآنی کارکنان سپاه‌های استانی و نیروهای پنج‌گانه سپاه برگزار شد در بخش کارکنان وظیفه و در رشته حفظ کل قرآن کریم، پاسدار وظیفه طیب جدگال موفق به کسب رتبه دوم و پاسدار وظیفه جاوید حمل‌زهی موفق به کسب رتبه چهارم شد.

مسئول قرآن، عترت و نماز سپاه سلمان سیستان و بلوچستان بیان کرد: در بخش کارکنان رسمی و در رشته درک مفاهیم سطح دو ویژه کارکنان دارای مدرک فوق‌دیپلم و بالاتر نیز، سروان پاسدار ابوالفضل رهدار موفق به کسب رتبه سوم این مسابقات شد.

رهدار خاطر نشان کرد: مسابقات سراسری قرآن کریم کارکنان سپاه در رشته درک مفاهیم، هفتم و هشتم بهمن و رشته حفظ و قرائت 24 تا 27 بهمن ماه در مشهد مقدس برگزار شد.

انتهای پیام/صا30/گ2000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول