اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی:

ترویج ایران هراسی مهم‌ترین برنامه صهیونیست‌هاست

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی ترویج ایران هراسی را مهم‌ترین برنامه صهیونیست‌ها عنوان کرد و گفت: رژیم صهیونیستی اکنون ایران هراسی را در دنیا گسترش می‌دهد.

ترویج ایران هراسی مهم‌ترین برنامه صهیونیست‌هاست

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، آیت‌الله حبیب‌الله مهمان‌نواز بعد از ظهر امروز در دیدار رئیس و معاونان سازمان ثبت‌احوال کشور اظهار داشت: صهیونیست‌ها با این اعتقاد که اگر نظام جمهوری اسلامی مهار و کنترل نشود، فساد همه جا را می‌گیرد، ایران هراسی را ترویج می‌کند.

وی تصریح کرد: آنان بیداری‌های اسلامی را خطری برای منافع خود دیده و منشاء آن را انقلاب اسلامی ایران می‌دانند.

امام جمعه بجنورد اضافه کرد: در پرتو انقلاب اسلامی تحولات شگرفی در سطح دنیا ایجاد و منافع مستکبران جهان را در خطر انداخت.

وی با اشاره به اظهارات اخیر یکی از مسئولان رژیم صهیونیستی در مورد خطر ایران گفت: این احساس خطر سردمداران رژیم صهیونیستی حاکی از عمق اثرگذاری صدور انقلاب و بیداری‌ها در کشورهای اسلامی منطقه است.

عضو مجلس خبرگان رهبری اظهار داشت: مردم مسلمان اکنون به ظلم‌هایی که از سوی سردمداران ظلم علیه آنان روا شده آگاه شده‌اند و برای همین در مقابل طاغوتیان ایستادگی می‌کنند.

وی افزود: این موفقیت‌هایی که اکنون در این کشورها نصیب مسلمانان شده را باید غنیمت شمرد زیرا در گذشته سایه آمریکا و غرب بر سر این کشورها بوده و این کشورها استقلال نداشتند.

آیت‌الله مهمان‌نواز تصریح کرد: این‌ها اکنون از ایران خیلی واهمه داشته و به دنبال این هستند ایران را به طرق مختلف تحت فشار قرار دهند.

وی به برنامه تحریم‌های دشمنان نظام جمهوری اسلامی اشاره کرد و گفت: دشمنان به خاطر آنکه از فشارها و تحریم‌ها نتیجه نگرفته به دنبال ایجاد تشنج در کشور هستند تا در روحیه انقلابی ملت ایران خلل ایجاد کنند.

امام جمعه بجنورد اظهار داشت: البته با صبر و تلاش مردم مسائل و مشکلات یکی پس از دیگری از پیش روی ملت برداشته شده و نظام راه پرفروغ خود را استوارتر از همیشه پیموده است.

وی با بیان اینکه ملت همیشه در صحنه در سی و سومین سالگرد پیروزی انقلاب میثاق مجددی با آرمان‌های نظام جمهوری اسلامی داشتند، افزود: ملتی که در گذشته مورد ظلم و ستم بودند، اکنون در پرتو نظام جمهوری اسلامی احساس آزادی و غرور کرده و در مقابل توطئه‌هایی که از سوی دشمنان علیه نظام ایجاد شده ایستادگی می‌کنند.

امام جمعه بجنورد تصریح کرد: در شرایطی که دشمنان آرزوی اضمحلال نظام جمهوری اسلامی که نظامی بر پایه عدل و حق را دارد، این نظام در تمام دنیا اثرگذار است.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول