اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه چهارمحال و بختیاری:

پروژه ایران‌هراسی آمریکا فرار از واقعیت بیداری منطقه است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه چهارمحال و بختیاری گفت: پروژه ایران‌هراسی و سپاه‌هراسی آمریکا برای فرار از واقعیت‌‎های موج بیداری اسلامی در منطقه است.

پروژه ایران‌هراسی آمریکا فرار از واقعیت بیداری منطقه است
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، رضا محمدسلیمانی بعدازظهر امروز در همایش بصیرتی فرماندهان، مدیران و مسئولان سپاه این استان، اظهار داشت: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی، عقبه خود را در منطقه از دست داده و با جنبشی مردمی مانند وال استریت روبه‎رو شده‎اند که غیرقابل سرکوب است.

وی افزود: استکبار جهانی به دنبال مخدوش کردن الگوی انقلاب اسلامی در منطقه خاورمیانه و پشیمان کردن مردم از حضور در صحنه است.

محمدسلیمانی با بیان اینکه مردم منطقه هیچ‌گاه اهداف، مقاصد و نیات شوم و پلید زورگویان را از ذهن خود پاک نخواهند کرد، گفت: آمریکا و رژیم صهیونیستی منفورترین رژیم‌ها در دنیا و کشورهای اسلامی هستند.

فرمانده سپاه چهارمحال و بختیاری با اشاره به انتخابات آینده مجلس شورای اسلامی، گفت: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات به‎عنوان پشتوانه قوی نظام است و رسالت تمامی دلسوزان انقلاب اسلامی، فراهم کردن بستر حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رای است.

وی با تبیین توطئه‌های دشمنان برای ایجاد چالش‎های امنیتی در منطقه و کشور ایران، افزود: پیشگیری، کشف و خنثی‎سازی نقشه‎های شوم استکبار جهانی علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی رسالت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به‎عنوان بازوی ولایت و حافظ دستاوردهای انقلاب است.

محمدسلیمانی خاطرنشان کرد: عملکرد سپاه منطبق با فرامین و منویات فرمانده معظم کل قوا و با هدف بصیرت‌افزایی و روشنگری در جامعه است.

وی با تاکید بر هوشیاری مردم در اوضاع حساس کنونی کشور، افزود: کشورهای اروپایی با نزدیک شدن به برگزاری انتخابات در ایران می‌خواهند، مانع حضور پرشور مردم پای صندوق‌های رای شوند.

فرمانده سپاه چهارمحال و بختیاری افزود: تاکید کرد: آمریکا و صهیونیسم با فشار بر ملت آزاده ایران، عملا نشان می‌دهند که با این حرکات به آخر خط خود نزدیک شده‌اند.

وی تأکید کرد: پروژه ایران‌هراسی و سپاه‌هراسی آمریکا برای فرار از واقعیت‌‎های موج بیداری اسلامی در منطقه است.

انتهای پیام‌/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول