اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت زاهدان:

تشدید ایران‌هراسی در آستانه انتخابات، استراتژی دشمن است

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت زاهدان گفت: تشدید ایران‌هراسی در افکار عمومی جهان در آستانه انتخابات ایران اسلامی یکی از استراتژی‌های حداکثری دشمن است.

تشدید ایران‌هراسی در آستانه انتخابات، استراتژی دشمن است
به گزارش خبرگزاری فارس از نهبندان، حجت‌الاسلام و‌المسلمین احمد راهداری صبح امروز در جمع مردم نهبندان اظهار داشت: دشمن از طریق انتخابات کشورها را محک می‌زند که چه حضور و چگونه حضوری را ملت در انتخابات کشور خویش دارند.
وی با بیان اینکه فتنه سال 88 هنوز خاموش نشده ولی دشمن تکنیک آن را تغییر داده است، تصریح کرد: آحاد ملت در انتخابات پیش رو حضور حداکثری و انتخاب اصلح داشته و طبق فرامین ولایت فقیه حرکت و عمل کنند.
امام جمعه موقت زاهدان یادآور شد: مقام معظم رهبری در عید سعید فطر در جمع مردم فرمودند که "انتخابات امسال چالش‌هایی دارد" و ایشان با این فرمایش ملت را از دسیسه‌های دشمن در انتخابات اسفند‌ماه سال جاری آگاه کردند.
راهداری این چالش‌ها را استراتژی دشمن و دارای دو مدل عنوان کرد و افزود: این استراتژی یا حداقلی یا حداکثری است.
وی با اشاره به اینکه تغییر رفتار در نظام و تهاجم به ارزش‌های دینی و اعتقادی جز مدل استراتژی حداقلی دشمن است، گفت: دشمن با تهدیدهای بین‌المللی در آستانه انتخابات سعی می‌کند ایران را به دروغ در حقوق بشر ضعیف و به ساختن بمب اتم متهم کند و اذهان عمومی را تشویش و این کشور را در پیش سایر کشورها خراب کند.
امام جمعه موقت زاهدان براندازی نظام اسلامی با ابزار نرم‌افزاری و سخت‌افزاری و با ایجاد تفرقه و قوم‌گرایی را از استراتژی حداکثری دشمن دانست و اظهار داشت: تشکیل فعالیت‌ها تندرو و تشویق آنها از جمله اقدامات حداکثری است که دشمن در انتخابات مد نظر قرار داده است.
راهداری ادامه داد: افزایش تحرکات تروریستی در قبل و حین انتخابات باز یکی از استراتژی‌های حداکثری دشمن است که در اینجا نقش بسیجیان به عنوان بازوی قدرتمند نظام با همکاری سایر دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی بیشتر احساس می‌شود.
وی اضافه کرد: تشدید اعتراضات فراگیر و سوق دادن آنها به سمت اقشار مختلف جامعه و حمایت از این گونه تحرکات و ایجاد جنگ روانی گسترده از دیگر برنامه‌ها و استراتژی‌های دشمن در آستانه انتخابات ایران اسلامی است که برای تخریب نظام آنها را به کار می‌برد.
امام جمعه موقت زاهدان یادآور شد: تشدید ایران‌هراسی در افکار عمومی جهان و تبلیغات سو بر ضد نظام جمهوری اسلامی از دیگر برنامه‌های حداکثری دشمن در آستانه انتخابات است.
راهداری تصریح کرد: از طرفی دشمن علاوه بر این ایران‌هراسی در اذهان عمومی دنیا بر سایر کشورها به ویژه کشورهای خاورمیانه فشار وارد می‌آورد که از ایران هیچگونه الگوبرداری نکنند که در نهایت به نتیجه نمی‌رسند و می‌گوید اگر ملت‌های و کشورهای شما پیروز شوند ایران شما را می‌بلعد.
وی افزود: ملت فهیم ایران اسلامی از دیرباز نشان داده که در تمامی امورات کشور دخیل بوده و هر کجا نیاز بوده همیشه در صحنه حاضر شده و در انتخابات امسال نیز همچون رفراندوم‌های گذشته با حضور پر شور و با شعور خویش دشمن را بار دیگر مایوس می‌کند.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول