اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت گلپایگان:

ملت ایران از توطئه‌های دشمن هراسی ندارد

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت گلپایگان گفت: ملت بزرگ و فهیم ایران از توطئه‌های دشمن هراسی ندارد.

ملت ایران از توطئه‌های دشمن هراسی ندارد
به گزارش خبرگزاری فارس از گلپایگان، حجت‌الاسلام سیدرضا حسینی در نماز سیاسی عبادی این هفته گلپایگان ضمن دعوت از تمام نمازگزاران به تقوای الهی، اظهار داشت: تقوا بهترین توشه برای آخرت انسان است و باید در راه کسب تقوا و معارف الهی کوشا باشیم.
وی افزود: پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران دشمنان توطئه‌های زیادی برای براندازی و نابودی ایجاد کردند اما تمام این توطئه‌ها و نیرنگ‌ها به عنایت خداوند و خواست الهی و توجهات حضرت بقیه‌الله (عج) نقش بر آب شد.
حسینی ادامه داد: انسان اشرف مخلوقات است و خدا انسان را خلق نکرده که در دنیا به دردها و بیماری‌های جسمی و روحی مبتلا شود بلکه دنیا مزرعه آخرت است و هر کار خیر و نیکی که انجام می‌دهیم نتیجه‌اش را در سرای آخرت می‌بینیم.
خطیب موقت جمعه گلپایگان تصریح کرد: در اثر دوری از خدا و بی‌اهمیتی به وظایف و محرمات الهی، مشکلات در زندگی انسان به وجود می‌آید و انسان با سختی در دنیا زندگی می‌کند.
حسینی گفت: اگر انسان سلامت و سعادت دین و عفت را در دنیا فراموش کند خداوند هم او را فراموش می‌کند و در آخرت عذابی سخت در انتظار او خواهد بود و این اعمال ماست که آینده را رقم می‌زند.
وی در ادامه به شهادت آیت‌الله غفاری در سال 1353 اشاره کرد و گفت: این روحانی بزرگ و مبارز در آزادشهر تبریز دیده به جهان گشود و پس از گذراندن تحصیلات مقدماتی در آزادشهر به شهر قم عزیمت کرد و در محضر آیات عظام بروجردی و خوانساری سال‌ها به تحصیل علوم دینی مشغول بود و در 12 محرم سال 1341 توسط مزدوران رژیم پهلوی دستگیر و به زندان افتاد و در آنجا به شهادت رسید.
امام جمعه موقت گلپایگان در ادامه تاکید کرد: دشمن باید آگاه باشد که ملت ما همواره بیدار و آگاه است و از توطئه‌های دشمن هراسی به دل ندارد و این وظیفه ما است که همواره رهرو روحانیت و مراجع تقلید باشیم و از دستورات رهبری معظم انقلاب پیروی کنیم.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول