اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت کشتی استان اصفهان:

کشتی‌گیران اصفهانی به تهران اعزام می‌شوند

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت کشتی استان اصفهان گفت: از تاریخ 29 بهمن ماه سال جاری کشتی‌گیران اصفهانی را به رقابت‌های انتخابی تیم ملی کشتی آزاد جوانان در تهران اعزام می‌کنیم.

کشتی‌گیران اصفهانی به تهران اعزام می‌شوند

ابوذر شیرانی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: رقابت‌های انتخابی تیم ملی کشتی آزاد جوانان از تاریخ 29 بهمن ماه تا یکم اسفند ماه سالجاری به مدت دو روز در تهران برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: از استان اصفهان 10 نفر به این رقابت‌ها اعزام می‌شوند که شش نفر آنها سهمیه و چهار نفر نیز جز لیست دعوت شده هستند.

دبیر هیئت کشتی استان اصفهان همچنین به رقابت‌های آزاد انتخابی جام تختی اشاره کرد و افزود: این رقابت‌ها از تاریخ دوم تا چهارم اسفند ماه سال جاری در تهران برگزار می‌شود که از استان اصفهان نیز سه نفر به این مسابقات اعزام می‌شوند که دو نفر دعوتی و یک نفر نیز سهمیه هستند.

وی بیان داشت: از تاریخ 17 تا 18 اسفند ماه سال جاری رقابت‌های کشتی فرنگی نوجوانان استان اصفهان در فریدونشهر برگزار می‌شود.

شیرانی در پایان افزود: رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی جام یادگار امام (ره) پنجم تا هفتم اسفند ماه سال جاری در قم برگزار می‌شود که از استان اصفهان تنها یک نماینده به نام هادی اسکندری در وزن 60 کیلو گرم در این مسابقات حضور پیدا می‌کند.

انتهای پیام/خ۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول