اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول اداره فنی و مهندسی اداره‌کل ورزش و جوانان استان اصفهان خبر داد

حضور یک تیم مطرح فوتسال در مراسم افتتاح سالن 25 آبان

خبرگزاری فارس: مسئول اداره فنی و مهندسی اداره‌کل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: سالن ورزشی 25 آبان اصفهان اسفندماه با حضور یکی از تیم‌های مطرح فوتسال به طور رسمی به بهره‌برداری می‌رسد.

حضور یک تیم مطرح فوتسال در مراسم افتتاح سالن 25 آبان

علیرضا محمودیه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: این سالن ورزشی پیشرفت 99 درصدی داشته است و تجهیز سالن، نصب اسکوربورد و نصب کف‌پوش استاندار سالن انجام شده است.

وی با اشاره به جلسات متعددی که با پیمانکار و شرکت توسعه ورزشی برگزار کرده است، با ابراز رضایت از پیشرفت پروژه تصریح کرد: برای تکمیل محوطه سالن، به زودی با پیمانکار قرارداد بسته می‌شود تا بعد از تکمیل محوطه، سالن آماده بهره‌برداری شود.

مسئول اداره فنی و مهندسی اداره‌کل ورزش و جوانان استان اصفهان تأکید کرد: در نظر داریم برای افتتاح سالن 25 آبان اصفهان یکی از تیم‌های مطرح فوتسال را به اصفهان دعوت کنیم.

وی ادامه داد: هنوز تیم مورد نظر تعیین نشده است اما به زودی و بعد از نهایی شدن مذاکرات، اسم تیم را اعلام می‌کنیم، در نظر داریم در اسفندماه سال جاری به طور رسمی این سالن را افتتاح کنیم.

محمودیه به پیشرفت استخر قهرمانی اصفهان نیز اشاره کرد و بیان داشت: با اتمام عملیات سفت‌کاری، این پروژه وارد مرحله نازک‌کاری شده و برای تأمین هزینه از بودجه اعتبارات سال 91، جلساتی را با مسئولان مربوطه برگزار کردیم.

مسئول اداره فنی و مهندسی اداره‌کل ورزش و جوانان استان اصفهان اضافه کرد: در صورتی که اعتبارات مورد نیاز برای استخر قهرمانی تأمین شود، در سال 91 این پروژه به بهره‌برداری می‌رسد.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول