اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اعلام مکان‌های پر‌تردد معلولان در سطح شهر

مناسب‌سازی به صورت هدفمند‌تر از گذشته دنبال می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر معماری و طراحی شهری معاونت شهر‌سازی شهرداری اصفهان گفت: با اعلام مکان‌های پر‌تردد معلولان در سطح شهر بودجه‌گذاری دقیق‌تری برای اجرای طرح‌های مناسب‌سازی در سطح شهر صورت می‌گیرد و مناسب‌سازی به صورت هدفمند‌تر از گذشته دنبال می‌شود.

مناسب‌سازی به صورت هدفمند‌تر از گذشته دنبال می‌شود

مسعود کریمیان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه اصفهان از کلان‌شهر‌های پیشگام و پیشتاز در عرصه مناسب‌سازی محسوب می‌شود، اظهار داشت: مناسب‌سازی معابر شهری، محوطه‌ها و اماکن عمومی موجود در سطح شهر و مکان‌های مورد استفاده معلولان و افراد توان‌خواه باید براساس اولویت انجام شود.

وی اضافه کرد: سازمان بهزیستی باید اولویت‌های شهر اصفهان و مکان‌های پر‌تردد معلولان در سطح شهر را به متولیان اجرای طرح‌های مناسب‌سازی اعلام کنند و پس از آن نیز برنامه‌ریزی‌ها و اقدامات مورد نیاز برای مناسب‌سازی این اماکن صورت می‌گیرد.

مدیر معماری و طراحی شهری معاونت شهر‌سازی شهرداری اصفهان تصریح کرد: با تحقق این موضوع بودجه‌گذاری دقیق‌تری برای اجرای طرح‌های مناسب‌سازی در سطح شهر صورت می‌گیرد و مناسب‌سازی به صورت هدفمند‌تر از گذشته دنبال می‌شود.

وی با اشاره به اینکه با مناسب‌سازی تمامی اماکن موجود در سطح شهر دیدگاه مردم و مسئولان نسبت به معلولان تغییر پیدا می‌کند، ادامه داد: تمامی افراد معلول باید بتوانند با اتکاء به توان جسمی خود از این اماکن و امکانات موجود در سطح شهر استفاده کنند و در صورت بروز مشکل برای آنها در سطح شهر، مسئولان باید پاسخگوی تمام این افراد باشند.

کریمیان با اشاره به اینکه در حال حاضر قانون و مجریان قانون از تمامی معلولان موجود در سطح شهر‌ها حمایت می‌کنند، تأکید کرد: معلولان مانند تمام مردم دیگر از حقوق استفاده از محیط شهر و امکانات موجود در سطح شهر برخوردار هستند و بی‌توجهی به حقوق قابل مطالبه این افراد به معنای نقض و نادیده گرفتن قانون است.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول