اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با صرف 5/2 میلیارد ریال اعتبار انجام شد

نصب شیرهای قطع آنی در خروجی مخازن بجنورد

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی گفت: شش شیر قطع آنی در خروجی مخازن شهر بجنورد با اعتباری بالغ بر 2 میلیارد و 500 میلیون ریال نصب شد.

نصب شیرهای قطع آنی در خروجی مخازن بجنورد

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان خراسان شمالی، سیدابراهیم علوی اظهار داشت: طرح مقاوم‌سازی سازه‌های آبی این شرکت با نصب شیرهای قطع آنی(بلادرنگ) در خروجی مخازن شهر بجنورد آغاز شد.

وی اضافه کرد: با توجه به واقع شدن شهر بجنورد در منطقه زلزله خیز و وقوع زلزله و پس لرزها در این شهر، طرح مطالعات مقاوم‌سازی سازه‌های آبی در دستور کار قرار گرفت که در مرحله اول این طرح شش شیر قطع آنی با اعتباری بالغ بر 2 میلیارد و 500 میلیون ریال از محل اعتبارات ملی خریداری و در خروجی مخازن آب شهر بجنورد نصب شد.

علوی تصریح کرد: در هنگام رخ دادن اتفاق و حادثه‌ای در شبکه این شیرها اقدام به قطعی آنی آب می‌کنند که این امر علاوه بر جلوگیری از هدر رفت آب و جاری شدن آن در خیابان‌ها و سطح شهر باعث ذخیره‌سازی آب در مخازن در مواقع بحران می‌شود.

انتهای پیام/و۳۰/گ2000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول