اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت بازرسی ستاد انتخابات استان کردستان:

تخلفات انتخاباتی در کردستان رصد می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت بازرسی ستاد انتخابات استان کردستان بر رعایت قوانین و مقررات انتخابات توسط کاندیداها تاکید کرد و گفت: تمامی موارد و مسائل و تخلفات کاندیداها رصد خواهد شد.

تخلفات انتخاباتی در کردستان رصد می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج موسی مرادیانی شنبه شب در جلسه توجیهی کاندیداهای تأیید صلاحیت شده نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی استان کردستان در سنندج اظهار داشت: رعایت اخلاق انتخاباتی از سوی کاندیداها ضروریست و آنها باید با شناخت قوانین و مقررات به منظور جلوگیری از ایجاد شائبه و انحراف در مسیر انتخابات تلاش نمایند.

رئیس هیئت بازرسی ستاد انتخابات استان کردستان عنوان کرد: انتخابات سالم و مردمی از ویژگی‌های بارز نظام مقدس جمهوری اسلامی است و باید از هر حرکتی که ماهیت ارزشی انقلاب را خدشه‌دار کند، دوری کنیم.

وی افزود: با توجه به اینکه دشمنان نظام و استکبار جهانی در صدد ضربه زدن به انقلاب هستند کاندیداهای نمایندگی مجلس نهم باید از هرگونه رفتار غیراصولی که موجب زیر سوال رفتن ماهیت انتخابات شود، خودداری کنند.

رئیس هیئت بازرسی ستاد انتخابات استان کردستان تصریح کرد: تبلیغات مسموم آفت انتخابات است و کاندیداها باید با حفظ احترام متقابل وارد عرصه تبلیغات شوند.

مرادیانی اظهار داشت: انتخابات در واقع آزمون عظیمی برای ملت و مسئولان کشور است و باید با هوشیاری و شعور اسلامی و انقلابی خود آن را به سرانجام برسانیم.

وی در پایان گفت: هیئت بازرسی ستاد انتخابات استان کردستان آمادگی لازم برای نظارت و رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در سطح استان را دارد و کوچکترین موارد توسط این هیئت رصد خواهد شد.

انتهای پیام/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول