اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پله پله تا نهمین انتخاب/44

تخلفات مشهود انتخاباتی در دماوند و فیروزکوه مشاهده نشد

خبرگزاری فارس: رئیس حوزه انتخابیه شهرستان‏های دماوند و فیروزکوه در انتخابات مجلس نهم گفت: تاکنون تخلفات مشهود انتخاباتی در شهرستان‏های دماوند و فیروزکوه مشاهده نشده است.

تخلفات مشهود انتخاباتی در دماوند و فیروزکوه مشاهده نشد

علیرضا قاسمی‏فرزاد در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار کرد: تاکنون تخلفات مشهود انتخاباتی در شهرستان‏های دماوند و فیروزکوه مشاهده نشده است.

وی اضافه کرد: اما گاهی مشاهده می‏شود که برخی افراد در حد معدود و محدود جلساتی را جسته و گریخته برگزار می‏کنند و اقداماتی در راستای تبلیغات زودهنگام انجام می‏دهند که تذکراتی هم داده شده اما خیلی قابل توجه و چشمگیر نیست.

قاسمی‏فرزاد افزود: ایران اسلامی به عنوان یک الگوی موفق در سطح منطقه و دنیا سبب شده که حرکت و نهضت‏های اسلامی، حکومت‏های ظلم و جور را از کشور خود کنار بزنند و در حال طی کردن مسیری هستند که ما در ابتدای انقلاب اسلامی آن مسیر را طی کردیم.

وی تصریح کرد: بنابراین اقداماتی که نهضت‏ها و کشورهای اسلامی انجام می‏دهند، باعث می‏شود مردم ما نسبت به آنچه که داشته خودشان هست و آنچه در حال حاضر در اختیار دارند، بیشتر علاقه‏مند شوند و احساس کنند که این نظام و ساختار ارزشمندی که دارند را باید به خوبی حفظ و حراست کنند.

رئیس حوزه انتخابیه شهرستان‏های دماوند و فیروزکوه در انتخابات مجلس نهم گفت: یکی از راه‏های حفظ و حراست از نظام در مقابل بدخواهان و دشمنان این است که مردم با حضور حداکثری خود در صحنه و در واقع ورطه دفاع از کیان نظام اسلامی و دفاع از انقلاب یک بار دیگر با آرمان‏های نظام، انقلاب و ولی امر مسلمین تجدید میثاق کنند.

قاسمی‏فرزاد ادامه داد: حوزه انتخابیه دماوند و فیروزکوه از آمادگی کاملی برای برگزاری نهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی برخوردار است و با تشکیل جلسات مستمر ستاد برگزاری انتخابات و همچنین هیئت اجرایی، تمهیدات و بسترهای لازم برای برگزاری انتخابات به شکل کاملا قانونی و همانند سایر انتخابات فراهم شده است.

وی اظهار کرد: حوزه انتخابیه دماوند و فیروزکوه آمادگی برگزاری یک انتخابات پرشور و شعور را دارد و در این زمینه از تمام امکانات شهرستان دماوند و حوزه‏های فرعی استفاده می‏شود.

رئیس حوزه انتخابیه شهرستان‏های دماوند و فیروزکوه در انتخابات مجلس نهم با اشاره به بکارگیری امکانات و نیروی انسانی دستگاه‏ها و دوایر دواتی برای برگزاری هر چه بهتر انتخابات ادامه داد: اکثریت افرادی که در پای صندوق‏های رای خواهند بود، از اهالی شهرها و روستاها و از بین مردم انتخاب شده‏اند.

قاسمی‏فرزاد خاطرنشان کرد: به عبارتی برگزارکنندگان انتخابات خود مردم هستند و ما صرفا نقش هماهنگ‏کننده را برعهده داریم.

وی افزود: از شما و سایر اصحاب رسانه و مطبوعات به خاطر اطلاع‏رسانی‏های خوبی که به مردم فهیم، انقلابی، متدین و ولایت‏مدار داشتید، تقدیر و تشکر می‏کنم و امیدواریم که همین روند تا پایان انتخابات ادامه پیدا کند.

رئیس حوزه انتخابیه شهرستان‏های دماوند و فیروزکوه در انتخابات مجلس نهم خاطرنشان کرد: امیدواریم با ایجاد یک زمینه مناسب برای حضور حداکثری مردم، وحدت، انسجام و هماهنگی کامل را برای مقابله تمام عیار با دشمنان این مرز و بوم و ارزش‏های اسلامی و اعتقادی انجام دهیم و بتوانیم یک بار دیگر دشمن را به یاس، ناامیدی و اضمحلال فرو ببریم.

انتهای پیام/غ10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول