اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

انتخاب بزرگ اسفند/50

دشمن با ناامید کردن مردم می‏خواهد از میزان آرا بکاهد

خبرگزاری فارس: یک کارشناس و تحلیل‌گر مسائل سیاسی اعتقاد دارد که دشمن در برهه کنونی با ناامید کردن مردم می‏خواهد از میزان آراء بکاهد.

دشمن با ناامید کردن مردم می‏خواهد از میزان آرا بکاهد

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان سیدحسین آقاعمو در نشستی سیاسی که در شهرستان سمنان برگزار شد اظهار داشت: در رأس انقلاب اسلامی ایران، خداوند متعال و رحمان قرار دارد و انقلاب اسلامی در اصل و بنیان‏های خود، خدامحور و مبتنی بر تعالیم والای ربانی و الهی است.

وی افزود: انقلاب اسلامی ایران که با ریخته شدن خون بسیاری از جوانان و مبارزان این دیار به پیروزی رسید و مستحکم شد، در حقیقت یک حکومت الهی و برقرار شده بر پایه اطاعت از پیامبر خاتم و حضرت محمد(ص) و ائمه اطهار(ع) است.

آقاعمو در بخش دیگری از سخنان خود در این نشست سیاسی به در پیش بودن انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی اشاره و بیان کرد: انتخابات بدون تردید از صحنه‏های مهم، حساس و سرنوشت‏ساز کشور است.

وی در همین زمینه توضیح داد: دشمنان اسلام و انقلاب در برهه کنونی تلاش می‏کنند تا با ناامید کردن مردم در برهه کنونی، از حضور آنها در انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی جلوگیری کنند یا از میزان آراء بکاهند.

این کارشناس مسائل سیاسی خاطرنشان کرد: دشمن همواره سعی کرده است تا نظام اسلامی را ناکارآمد نشان دهد و در این زمینه همواره از تمام توان و تلاش خود بهره برده است و امروز نیز شاهد هستیم که رسانه‏های بیگانه و معاند نظام در خارج از کشور و حتی داخل در تلاش هستند تا حضور حداکثری مردم را در پای صندوق‏های اخذ رأی نادیده بگیرند و کم‏رنگ جلوه دهند.

آقاعمو در ادامه افزود: جمهوری اسلامی ایران در زمان حاضر تنها قدرت برتر و قابل اتکاء در منطقه است و دشمن نیز این را می‏داند و به همین دلیل، استکبار جهانی همواره درصدد است تا با سیاست‏ها، ترفندهای ناصحیح و تدابیر خاصی از رشد قدرت ایران در منطقه جلوگیری کند.

وی هم‌چنین اظهار داشت: حضور حداکثری مردم در انتخابات مجلس نهم مهم بوده و از اهمیت بسیاری در سال جاری برخوردار است.

این کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به فرمایش حضرت امام خمینی (ره) که فرمودند "ما انقلابمان را باید به تمام جهان صادر کنیم"، در این زمینه افزود: امروز تحقق این امر به طور کامل در کشورهایی چون تونس، مصر، لیبی، بحرین و ... مشاهده می‏شود و این نشان می‏دهد که انقلاب اسلامی در جهان چه تأثیرگذاری عمیقی دارد.

وی گفت: پیوندی بین امام(ره) و امت اتفاق افتاد که به تدریج تبدیل به سیل خروشانی شد و از این اتفاق تمام جهان به وحشت افتاد و امروز ثمره انقلاب را در جهان مشاهده می‏کنیم.

آقاعمو بیان کرد: کم‏ترین نتیجه و پیامد انقلاب اسلامی در جهان، باز کردن فصلی نو و جدید در تاریخ معاصر نه تنها ایران بلکه تمام جهان است.

وی ادامه داد: آیین و مکتب مبین اسلام همواره در طول تاریخ حیات‏بخش و نوید دهنده بوده است و جهانیان از آن بهره برده‏اند و امروز نیز مشاهده می‏شود که در دل میلیون‏ها انسان ناامید، بی‏هویت و سرخورده در سراسر عالم این اسلام است که بارقه امیدی را آفریده و آنان را به نجات خود در پناه اسلام و دین خداوند متعال امیدوار کرده است.

این کارشناس مسائل سیاسی در توضیح بیشتر این تأثیرگذاری ادامه داد: انقلاب اسلامی برای حفاظت از ارزش‏ها و شعائر اسلامی که مدت‏ها در کشورمان مغفول مانده بود و حتی در جهان نیز به آن توجهی نمی‏شد، به وقوع پیوسته است.

آقاعمو بیان کرد: دشمنان اسلام و انقلاب با وجود تمام توطئه‏ها و دسیسه‏هایی که در این سال‏ها داشته‏اند، نتوانستند خللی در این ایده و آرمان متعالی به وجود آورند.

این کارشناس سیاسی با اشاره به لزوم هوشیاری مردم در برابر تحریم‌ها اظهار کرد: تحریم‌ها حربه جدیدی نیست، بلکه همان دستاویز کهنه‌ای بوده که مهم‏ترین کارکرد آن فشار رسانه‏ای است و از این‌رو مردم ایران بسیار هوشیار هستند و نقشه دشمنان را درک کرده‏اند.

انتهای پیام/خ10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول