اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کهکیلویه و بویراحمد:

سالم‌ترین انتخابات در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: استاندار کهکیلویه و بویراحمد گفت: مردم این استان و همه کاندیداها و هواداران آنها و سیاسیون شک نکنند که انتخابات مجلس سالم و باصلابت برگزار می‌شود.

سالم‌ترین انتخابات در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود

اکبر نیکزاد امروز در حاشیه همایش فرمانداران و بخشداران کهگیلویه و بویراحمد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در باشت اظهار داشت: همایش و گردهمایی فرمانداران و بخشداران استان جلسه‌ای است که به طور مرتب هر دو ماه یکبار برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: به همین منظور هفتمین همایش مشترک فرمانداران و بخشداران این استان در باشت برگزار شد.

این مقام عالی اجرایی دولت در استان کهگیلویه و بویراحمد به موضوع همایش بخشداران و فرمانداران اشاره کرد و بیان داشت: با توجه به نزدیکی انتخابات مجلس شورای اسلامی بیشترین بحث‌ها و صحبت‌ها پیرامون برگزاری انتخابات مجلس بود و روند انتخابات مرور شد.

نیکزاد روند کار انتخابات در استان را خوب ارزیابی کرد و افزود: تاکنون بر اساس تقویم انتخابات همه کارها به نحو احسن برگزار شده و تا آخر انتخابات نیز بر همین اساس حرکت خواهیم کرد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان داشت: بر اساس گزارشات دریافتی از فرمانداران و بخشداران سراسر استان، همه برنامه‌ها به طور منظم اجرا شده و هیچ مشکلی نداریم و همه چیز برای برگزاری انتخابات آماده و مهیاست.

وی اذعان کرد: این اطمینان را به مردم می‌دهیم که فرزندانشان در فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها و همه عوامل اجرایی انتخابات آماده برگزاری یک انتخابات سالم و پرشور هستند و برای برگزاری انتخابات هیچ نگرانی نیست.

نیکزاد با بیان اینکه مردم در 22 بهمن حماسه آفریدند و دشمنان را ناکام کردند، ابراز امیدواری کرد که مردم همیشه در صحنه این استان با حضور در روز 12 اسفند حماسه دیگر در تاریخ سراسر جاوید کهگیلویه و بویراحمد به ثبت برسانند.

مقام عالی اجرایی دولت در این استان به حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رای اشاره کرد و افزود: مردم همیشه در صحنه استان کهگیلویه و بویراحمد این بار نیز همچون سال‌های قبل و انتخابات‌های گذشته با حضور چشمگیر و حداکثری پای صندوق‌های رای برگ زرین دیگری در تاریخ همیشه سرافرازشان به ثبت می‌رسانند.

انتهای پیام/آ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول