اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فردا انجام می‌شود

برگزاری مانور انتخابات الکترونیکی در تویسرکان

خبرگزاری فارس: فرماندار تویسرکان از برگزاری مانور انتخابات الکترونیکی در تاریخ 30 بهمن ماه در شهرستان تویسرکان خبر داد.

برگزاری مانور انتخابات الکترونیکی در تویسرکان

حسن رضانیا امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به برگزاری مانور انتخاباتی نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در شهرستان تویسرکان اظهار کرد: از آن جا که شهرستان تویسرکان به عنوان پایلوت الکترونیک انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی انتخاب شده، این مهم نیز در همین راستا برگزار خواهد شد.

وی برگزاری تمام فرآیندهای انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در شهرستان را به صورت مکانیزه خواند و افزود: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته زیرساخت‌های لازم برای این امر مهم انجام پذیرفته است.

فرماندار تویسرکان ابراز داشت: این مانور با هدف ایجاد آمادگی نسبی برای کاربران در صحنه عمل برگزار می‌شود که طبق برنامه‌ریزی قبلی چهار شعبه اخذ رأی برگزارکننده این امر خواهند بود.

وی با بیان اینکه این مانور فردا از ساعت 8 صبح تا 12 ظهر برگزار می‌شود، تأکید کرد: اعضای شعب، ناظران، نمایندگان فرماندار و دیگر افراد دخیل در امر انتخابات در هر یک از شعب حضور می‌یابند که 200 دانش‌آموز نیز به منظور انتخابات نمایندگان به صورت نمادین در این مانور حضور خواهند یافت.

رضانیا در ادامه سخنانش از ضریب امنیتی و حفاظتی بالای انتخابات الکترونیکی نسبت به انتخابات سنتی سخن گفت و افزود: کاهش هزینه‌ها، افزایش مشارکت عمومی، استفاده بهینه از زمان، تسهیل و تسریع‌بخشی کار نیز از دیگر مزیت‌های کاربردی انتخابات مکانیزه به شمار می‌رود.

وی ابراز داشت: برای برگزاری انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی 94 شعبه اخذ رأی در سطح شهرستان تویسرکان فعال است.

فرماندار تویسرکان در پایان سخنانش با تأکید بر لزوم حضور حداکثری مردم در انتخابات، آن را عامل یأس دشمنان و امیدواری دوستان نظام جمهوری اسلامی ایران دانست و افزود: خوشبختانه در سطح شهرستان تویسرکان زمینه برای حضور حداکثری مردم در انتخابات آتی مهیا شده است.

انتهای پیام/ش30

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول