اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم مشهد در مجلس:

جبهه متحد اصولگرایان در مشهد 7 نفر را واجد صلاحیت دانست

خبرگزاری فارس: نماینده مردم مشهد در مجلس با اشاره به ارائه لیست هفت نفره جبهه متحد اصولگرایان در مشهد گفت: گاهی انتخاب اصلح از میان چهره‌های توانمند و حائز شرایط مشکل است و جبهه متحد اصولگرایان به این نتیجه رسید که این هفت نفر ویژگی‌های مد نظر این جبهه را برای نمایندگی مردم دارند.

جبهه متحد اصولگرایان در مشهد 7 نفر را واجد صلاحیت دانست

سیدامیرحسین قاضی‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از مشهد در ارتباط با انتخابات آتی نهمین دوره مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: حضور در عرصه رقابت انتخاباتی و کاندیداتوری برای افرادی که ویژگی‌ها و توان‌مندی‌های نمایندگی مردم در مجلس را دارند، وظیفه ملی و شرعی محسوب می‌شود.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی ادامه داد: افرادی که حائز شرایط و ویژگی‌های نمایندگی مردم برای قانون‌گذاری و نظارت در مجلس شورای اسلامی هستند، دارای مسئولیت الهی برای به انجام رساندن این وظیفه ملی هستند و ورود به جریان رقابت انتخاباتی و در نهایت مجلس، باید از این نگاه نشأت بگیرد.

وی افزود: در کنار این مسئولیت، ملت ایران نیز وظیفه دارند در  ارتباط با نامزدهای انتخاباتی تحقیق کرده و براساس تحقیقات و شناخت به دست آمده دز این زمینه نماینده مورد وثوق و اصلح را از دیدگاه خود انتخاب کنند.

قاضی‌زاده عنصر تبلیغات را در راستای انتخابات مجلس شورای اسلامی، اعلام حضور کاندیداها عنوان کرد و اظهار داشت: اگر نامزدهای انتخاباتی با چنین نگاهی وارد عرصه رقابت شوند، رأی‌آوری به منزله یک مسؤلیت بزرگ الهی است و رأی نیاوردن در انتخابات و برداشته شدن چنین مسؤلیت سنگینی رحمت الهی محسوب می‌شود.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ارائه لیست هفت نفره جبهه متحد اصولگرایان مشهد اظهار داشت: گاهی انتخاب اصلح از میان چهره‌های توانمند و حائز شرایط مشکل است و جبهه متحد اصولگرایان به این نتیجه رسیده است که این هفت نفر شرایط و ویژگی‌های مدنظر این جبهه را برای نمایندگی مردم دارا هستند.

قاضی‌زاده در ارتباط با طرح تهدید حمله به ایران از جانب اسرائیل اظهار داشت: اسرائیل کم‌جرأت‌تر و ترسوتر از اجرای ذره‌ای از تهدیداتش علیه جمهوری اسلامی ایران است و هیمنه استکبار همواره از میزان توانایی‌ها و ادعایش بزرگ‌تر است.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با اشاره به این مطلب که تهدید اخیر اسرائیل نیز مانند تهدیدات قبلی ادعایی بیش نیست و تنها جنبه کلامی دارد، گفت: دنیا می‌داند که کوچک‌ترین تهدید و خطری علیه جمهوری اسلامی ایران با سیلاب حملات و اعتراضات کوبنده مسلمانان جهان رو به رو می‌شود.

وی ادامه داد: در شرایطی که اسرائیل قصد نابودی آنی خود را داشته باشد با طرح جدی حمله به ایران و اقدام در راستای اجرایی کردن تصمیم خود، نابودی‌ زودهنگام و سریع‌الوقوع خود را رقم می‌زند.

انتهای پیام/ش20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول