اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

24 تا 28 بهمن ماه در اهواز

نمایشگاه فناوری نوین حفاظتی و آتش نشانی برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون امنیتی و انتظامی استاندار خوزستان گفت: نخستین نمایشگاه فناوری نوین حفاظتی، امنیتی، ایمنی و آتش نشانی از 24 تا 28 بهمن ماه جاری در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی اهواز برگزار می‌شود.

نمایشگاه فناوری نوین حفاظتی و آتش نشانی برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری خوزستان، علیرضا شیخ رباط با اشاره به ضرورت برگزاری این نمایشگاه گفت: آشنایی با فناوری‌های روز و بالا بردن ضریب امنیتی و ایمنی در استان، بررسی و انتخاب سیستم‌های با کیفیت و دارای استاندارد و سازگار با شرایط محیط و همچنین استعدادیابی و کشف نقاط قوت و ضعف در زمینه عرضه و تقاضا از ضرورت‌های برپایی نمایشگاه است.

وی اهداف برگزاری این نمایشگاه آشنایی با جدیدترین محصولات ارائه شده و بررسی دقیق آنها برای اجرای مطلوب و بی نقص پروژه‌های حفاظتی، ایجاد فرصت برای نیازسنجی و تصمیم گیری با حضور مشاوران کارآزموده در نمایشگاه، ایجاد رقابت سالم و رسیدن به بهترین قیمت با بالاترین کیفیت در میان مجریان، امکان رشد و عرضه شرکت‌های کوچک و نوپای محلی، ایجاد فرصت عرضه و تقاضای محصولات با تکنولوژی روز و برگزاری مانورهای عملیاتی ارگان‌های مرتبط با پدافند غیرعامل در حضور شرکت کنندگان ذکر کرد.

شیخ رباط همچنین برنامه‌های جانبی نمایشگاه فناوری نوین حفاظتی، امنیتی، ایمنی و آتش نشانی در استان را شامل برگزاری کلاس آموزشی کوتاه مدت که در آن آشنایی با تجهیزات حفاظتی توسط سازمان فنی و حرفه‌ای استان ارائه می‌شود و برگزاری کلاس آموزش اطفای حریق توسط سازمان آتش نشانی اهواز اعلام کرد.

این نمایشگاه از 24 تا 28 بهمن ماه و از ساعت 16 تا 22 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی اهواز برپا خواهد شد.

انتهای پیام/صا30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول