اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه زابل:

شایعه‌سازی ترور سفیر عربستان بهانه‌ای برای توطئه است

خبرگزاری فارس: امام جمعه زابل گفت: شایع‌سازی ترور سفیر عربستان توسط آمریکا و حامیانش، بهانه‌ای برای توطئه علیه ملت ماست.

شایعه‌سازی ترور سفیر عربستان بهانه‌ای برای توطئه است
به گزارش خبرگزاری فارس از زابل، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدکاظم طباطبایی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه در مصلای المهدی زابل اظهار کرد: سفر بسیار پر برکت مقام معظم رهبری به کرمانشاه، نمایش عطش، محبت و ارادت یک امت نسبت به رهبری است که در دین اسلام رابطه امام و امت رابطه عاشق نسبت به معشوق نامیده شده است.
وی افزود: این عشق که از اعماق وجود مردم کرمانشاه بود همه دنیا را به خود جلب کرد و همه دنیا شاهد این ‌بودند که این ملت چقدر رهبر خود را دوست دارند و پیرو او هستند.
خطیب جمعه به دیدارهای مقام رهبری از خانواده شهدا و جانبازان و... در کرمانشاه اشاره کرد و گفت: دیدارهای مقام معظم رهبری با خانواده‌های شهدا و جانبازان آنقدر موجب شادمانی آنان شد که هیچ جایی از دنیا نمی‌توان آن همه عشق و محبت را پیدا کرد.
وی به شایعه‌سازی ترور سفیر عربستان اشاره و تصریح کرد: مگر این سفیر عربستان چه شخصی است که بخواهند وی را ترور کنند این بهانه‌ها ‌علیه یک نظام و ملت توطئه‌ای بیش نیست و بهتر است تا رسانه‌ها خود را تحت شعاع قرار ندهند.
امام جمعه زابل ادامه داد: وقتی که عشق و محبت و ارادت مردم کشورمان از طریق رسانه‌هایمان نشان داده می‌شد به هیچ زبانی قابل وصف نبود و خداوند را شاکریم که چنین رهبر فرزانه‌ای را به ما هدیه کرده است و کشورهای دیگر از این همه ابراز ارادت به ما حسادت می‌کنند‌.
طباطبایی به عاقبت دیکتاتور لیبی اشاره کرد و گفت: دیکتاتور لیبی به جنایات 42 ساله خود رسید و قذافی بعد از 42 سال حکومت به دست انقلابیون لیبی افتاد و با چه خواری و ذلتی به آنها التماس می‌کرد.
وی خاطرنشان کرد: حاکمان بحرین و تونس و... باید از این خواری و ذلت قذافی عبرت بگیرند که همانا خدا در قرآن فرموده است ":همیشه حق پیروز است" و این برهیچ کس پوشیده نیست.
امام جمعه زابل به تظاهرات مردم در آمریکا واروپا اشاره و عنوان کرد: اگر مردم این کشورها امروز ‌علیه اقتصاد این ملت تظاهرات می‌کنند بدانید که فردا بر مسائلی دیگر که حق‌شان است بر می‌خیزند و نشان این قیام‌ها بر پا شدن یک حکومت الهی خواهد بود.
طباطبایی تصریح کرد: پنج مرحله نماز در هر روز برای این است که انسان به خدای خود نزدیک شود، نماز پاک‌کننده همه گناهان بوده و انسان را از گناه دور نگه می‌دارد.
وی به فضیلت نماز اول وقت اشاره و عنوان کرد: هر کس نماز را اول وقت بخواند، نماز از او محافظت می‌کند و نماز او تبدیل می‌شود به یک نور و اما کسی که غفلت کند از نماز اول وقت و نماز خود را به وقتی دیگر بسپارد و نماز
خود را فراموش کند نماز برای او ظلمت می‌شود.
انتهای پیام/ج2
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول