اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سال آینده

مسابقات قهرمانی والیبال آسیا در ایران برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس فدراسیون والیبال از برگزاری مسابقات قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا به میزبانی ایران خبر داد.

مسابقات قهرمانی والیبال آسیا در ایران برگزار می‌شود

محمدرضا داورزنی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک در حاشیه مجمع انتخابی هیئت والیبال استان مرکزی اظهار داشت: فدراسیون والیبال برنامه‌های بسیار خوبی را برای سال آینده طراحی و تدوین کرده است که برنامه‌های شش ماهه دوم ویژگی‌های خاص خود را دارد.

وی تصریح کرد: در شهریور ماه سال آینده مسابقات قهرمانی جوانان آسیا به میزبانی جمهوری اسلامی ایران و در شهر ارومیه و در مهر ماه مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا در شهر اصفهان برگزار خواهد شد.

رئیس فدراسیون والیبال از حضور تیم ملی والیبال در مسابقات ژاپن خبر داد و گفت: تیم ملی به منظور کسب سهمیه حضور در مسابقات المپیک 12 خردادماه با قدرت عازم ژاپن خواهد شد که اردوهای آماده‌سازی تیم ملی بعد از پایان یافتن مسابقات لیگ برتر و دعوت از برترین‌های والیبال کشور برگزار خواهد شد.

داورزنی ادامه داد: با رایزنی‌های صورت گرفته با مسئولان کشورهای صربستان، اسلوانی و اسلواکی اردوهای آماده‌سازی در این کشورها و در صورت اخذ موافقت کشور بلغارستان در این کشور برگزار خواهیم کرد که امیدواریم در این مدت مشکلات و مصدومیت بازیکنان شاخص تیم برطرف شود.

وی افزود: قبل از برگزاری مسابقات المپیک مسابقاتی با حضور تیم‌های برتر جهان در لهستان برگزار خواهد شد که از تیم ملی ایران نیز برای شرکت در این مسابقات دعوت شده است.

به گفته وی تلاش به منظور حضور در مسابقات گزینشی لیگ جهان، حضور قدرتمند تیم ملی نوجوانان و جوانان دختر در مسابقات قهرمانی آسیا، کسب عنوان قهرمانی تیم ملی ساحلی در مسابقات آسیایی و راهیابی به مسابقات جهانی نیز از برنامه‌های مهم فدراسیون والیبال در سال آتی است.

انتهای پیام/و۲۰/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول