اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم والیبال کرمان:

بودجه تیم والیبال کرمان 35 درصد کاهش یافت

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم والیبال کرمان گفت: در این فصل با کاهش 35 درصدی بودجه نسبت به سال قبل مواجه بودیم و تعدادی از بازیکنان خوب خود را هم از دست دادیم.

بودجه تیم والیبال کرمان 35 درصد کاهش یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، ناصر شهنازی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با واکاوی مشکلات به وجود آمده در تیم والیبال کرمان اظهار داشت: در ابتدا من از همه رسانه‌ها تشکر می‌کنم که در این مدت به معنی واقعی از تیم والیبال کرمان حمایت کردند و صادقانه با شفافیت تمام حقایق موجود در والیبال را به مردم نشان دادند.

وی افزود: سال گذشته با یک بودجه بسیار اندک موفق شدیم، تیم را در رده ششم لیگ تثبیت کنیم و این افتخاری بود که پیش از این نصیب والیبال کرمان نشده بود و با همان اندیشه قصد داشتیم تا در سال جاری هم با وجود همه مشکلات مالی که در ابتدای فصل وجود داشت، تیم را با رتبه تک رقمی در لیگ حفظ کنیم.

شهنازی گفت: در ابتدای فصل مشکلات مالی تیم زیاد بود و قطع حمایت‌های مالی شرکت برق منجر به این شد که تنها نماینده استان در لیگ برتر در آستانه کناره‌گیری از لیگ پیش رود، اما با تلاش‌های مرحوم رضایی رئیس پیشین هیئت و مسئولان استان کرمان در نهایت شرکت هولدینگ متقبل شد تا بدون آنکه نامی از آن به عنوان حامی مالی باشد تا مرز 500 میلیون تومان به تیم کمک کند که البته این رقم در ابتدا 1.5 میلیارد تومان بود.

وی تصریح کرد: به هر حال در این فصل با کاهش 35 درصدی بودجه نسبت به سال قبل مواجه بودیم و تعدادی از بازیکنان خوب خود را هم از دست دادیم، اما با همین بضاعت قصد داشتیم، بازی‌های خوبی در لیگ از خود نشان دهیم.

شهنازی تصریح کرد: پس از فوت مرحوم رضایی اوضاع هیئت نابسامان شد و سرپرست جدید از همان ابتدا برای تیم دردسرهایی درست کرد و بر خلاف وعده‌های خود پس از گذشت چهار بازی هیچ‌گونه پولی را در اختیار کسی قرار نداد.

وی گفت: پس از آنکه در بازی مقابل گیتی‌پسند یک گیم را بردیم و برای نخستین بار در هفته چهارم موفق به کسب امتیاز شدیم، سرپرست هیئت که مدیر تیم نیز بود به جمع بازیکنان آمد و به آن‌ها گفت اگر شما غیرت داشتید، وضع تیم اینگونه نبود و از همان روز حاشیه‌های تیم ما شکل و رشد پیدا کرد.

سرمربی تیم والیبال کرمان با اشاره به اینکه قرارداد خود در این فصل با تیم کرمان 90 میلیون تومان بوده است گفت: قبل از شروع لیگ هم به مدیر تیم گفتم، اگر تلاش کنیم با هزینه اندک می‌توانیم بازیکنانی مثل صالح افزون و غیاثی را به کرمان بیاوریم، اما تعلل در جذب بازیکن با هزینه اندک منجر به این شد که این بازیکنان با تیم‌های دیگر قراردادهای بیش از 150 میلیونی ببندند.

وی ابراز داشت: بازیکنان تیم ما بنا به اعتبار من با قراردادهایی بسیار نازل و کمتر از 100 میلیون در تیم کرمان ماندند و دو مربی و پنج بازیکن بومی در مجموع 75 میلیون قرارداد بستند و اگر هم مشکلات حاشیه‌ای گرببان تیم را نمی‌گرفت، قطعا امروز وضعیت ما در لیگ این نبود.

سرمربی سابق تیم ملی «ب» ایران گفت: من یک مربی باسابقه هستم و همه از کارنامه و شخصیت من در والیبال ایران خبر دارند و اگر می‌خواستم می‌توانستم در ابتدای فصل به هر تیمی بروم و یا حداقل در تیمی نباشم و اعتبار خود را با بردن یک تیم به دسته یک زیر سئوال نبرم، اما من این توانایی را در خود و تیم کرمان دیدم و به همین دلیل هم خواستم به والیبال و مردم کرمان خدمت کنم، اما انگار هیچ اراده‌ای از سوی سرپرست هیئت برای ماندن در لیگ وجود نداشت.

وی گفت: امکاناتی که در اختیار تیم قرار داشت، بسیار پایین بود و ما با بدترین وضعیت و تحمل مشقت‌های فراوان ناشی از سفر با اتوبوس مجبور به رفت و آمد و انجام مسابقات سنگین لیگ برتر بودیم، ضمن اینکه هیچ‌گونه امکانات رفاهی در اختیار ما قرار نگرفت و من و بسیاری از بازیکنان مجبور بودیم برای تهیه لوازم منزل به سمساری‌های شهر مراجعه کنیم.

انتهای پیام/غ10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول