اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم والیبال کاله مازندران:

3 والیبالیست کاله مازندران مصدوم هستند

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم والیبال کاله مازندران گفت: عبدالرضا علیزاده، شهرام محمودی و عادل غلامی سه بازیکن مصدم تیم کاله هستند.

3 والیبالیست کاله مازندران مصدوم هستند

بهروز عطایی صبح امروز در حاشیه تمرین تیم والیبال کاله مازندران قبل دیدار هفته بیست و سوم لیگ برتر مقابل والیبال باریج اسانس کاشان در گفت‌‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در آمل بیان داشت: عبدالرضا علیزاده، شهرام محمودی و عادل غلامی سه مصدوم تیم کاله هستند که غلامی برای بازی مقابل باریج مشکلی ندارد، حضور علیزاده در ترکیب به نظر پزشکان بازمی‌گردد و محمودی به بازی‌ها نمی‌رسد.

وی تصریح کرد: باریج اسانس کاشان بعد از تغییراتی که در کادر مربیگری و فنی خود ایجاد کرده با روحیه‌ای مضاعف به بازی‌های لیگ برتر بازگشت.

عطایی خاطرنشان کرد: عملکرد بهتری را در باریج اسانس با آمدن معدنی شاهد بودیم که نشان از کارآمدی و هوشمندی کادر جدید دارد البته ما بر این امر واقف هستیم و براساس آن برنامه‌ریزی کردیم.

سرمربی تیم والیبال کاله مازندران با اشاره به اینکه بازی سختی را در آمل مقابل باریج اسانس داریم، عنوان کرد: ما در بازی رفت مقابل این تیم بعد از 9 هفته شکست‌ناپذیری نخستین باخت خود را تجربه کردیم همچنین برای امروز شناخت کافی از این تیم داریم و با توجه به آنالیزی که در اختیار ما قرار دارد برنامه‌ریزی تمرین کرده و شاگردان ما نیز در آمادگی بسیار خوبی به سر می‌برند.

عطایی درباره مصدومان تیم‌ها ابراز داشت: با توجه به فشردگی بازی‌ها و شرایطی که هم‌اکنون بر دیدارهای لیگ برتر حاکم است تعداد مصدومان تیم‌ها روز به روز بیشتر می‌شود و ما نیز از این قاعده مستثنا نیستیم.

سرمربی تیم والیبال کاله مازندران تصریح کرد: در کاله نیز سه بازیکن مصدوم داریم که امیدواریم به ترکیب تیم بازگردند البته عادل غلامی دارای مصدومیت جزیی است و با تیم تمرین دارد و برای بازی مقابل باریج مشکلی ندارد.

عطایی اضافه کرد: مهم‌ترین مصدومان ما شهرام محمودی و عبدالرضا علیزاده هستند که مصدومیت محمودی جدی بوده و چندین هفته از لیگ برتر را از دست داد، ولی بازگشت علیزاده برای بازی مقابل کاشان به نظر کادر پزشکی برمی‌گردد.

وی ابراز امیدواری کرد: شهرام محمودی پشت خط زن موثر کاله که از ناحیه کتف دچار مصدومیت است مطمئناً شنبه به جمع بازیکنان بر‌گردد و تمرینات خود را از سر گیرد.

انتهای پیام/ن۲۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول