اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سقای‏بی‌ریا در گفت‏وگو با فارس خبر داد

5 نامزد مشترک جبهه‏های پایداری و متحد در تهران / شهرستان‏ها 80 درصد

خبرگزاری فارس: عضو شورای مرکزی جبهه پایداری از وجود پنج نامزد مشترک در لیست‏ جبهه‏های پایداری و متحد در تهران و 80 درصد داوطلبان شهرستان‏ها خبر داد.

5 نامزد مشترک جبهه‏های پایداری و متحد در تهران / شهرستان‏ها 80 درصد

حجت‌الاسلام ناصر سقای‏بی‌ریا در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در سمنان اظهار کرد: آیت‏الله مصباح تاکید کردند که دیگر باید بحث‏های الحاقی و ائتلافی باید کنار گذاشته و در شهرستان‏ها کار شود و در زمینه تعیین کاندیداها به وحدت برسیم.

وی افزود: امروز در خیلی از شهرستان‏ها با تشخیص به این نتیجه رسیدیم که کدام فرد اصلح است.

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری ادامه داد: در لیست‏های جبهه متحد اصول‏گریان و جبهه پایداری در تهران حدود پنج تا شش نفر مشترک هستند و درصدد اشتراک کاندیداهای این دو جبهه در شهرستان‏ها بیش از 80 درصد است.

* ورود تعدادی گروه‏ نوظهور در جریان انتخابات مجلس نهم

سقای‏بی‌ریا در عین حال با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب فرمودند که باید تنور انتخابات گرم شود، به وارد عرصه شدن تعدادی از گروه‏های نوظهور در جریان انتخابات مجلس نهم اشاره کرد.

وی گفت: این گروه‏ها در حقیقت حباب‏های کوچکی هستند که فقط تنور انتخابات را گرم می‏کنند و باید به گونه‏ای برخورد شود که فضا در انتخابات آتی تنها قوم و قبیله‏گری نباشد.

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری ادامه داد: در این سال‏ها مردم فرهنگ انتخاباتی بالایی پیدا کردند و دیگر قدرت حرف اول را نمی‏زند و تشخیص مردم جای پول و قدرت را گرفته است.

* جبهه پایداری پس از انتخابات به حیات خود ادامه می‏دهد

سقای‏بی‌ریا یادآور شد: جبهه پایداری در آینده نیز به فعالیت‏های خود ادامه می‏دهد و حیات این جبهه پس از انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی قطع نمی‏شود.

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری بیان کرد: نهال جبهه پایداری هر چه جلوتر می‏رود، تنومندتر، برومندتر و تاثیرگذارتر می‏شود و خدمات بیشتری را ارائه خواهد داد.

سقای‏بی‌ریا ادامه داد: کاندیداهای اصلح در انتخابات آتی مجلس باید معرفی شوند تا مردم افراد موجود را بهتر بشناسند.

وی با بیان اینکه نظرات درباره افراد مختلف است، اما باید همه این آرا و نظرات را محترم شمرد، ادامه داد: اخلاق انتخاباتی حکم می‏کند که همدیگر را تحمل کنیم و تخریبی در کار نباشد و تنها فرد اصلح به مردم معرفی شود.

انتهای پیام/خ۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول