اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا انتخابات نهم - 130

انتخابات میدان بزرگ نمایش وحدت و بلوغ سیاسی در ایران است

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان میاندرود گفت: نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در کشور، میدان بزرگ نمایش وحدت و بلوغ سیاسی مردم ایران است.

انتخابات میدان بزرگ نمایش وحدت و بلوغ سیاسی در ایران است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان میاندرود، سید کاظم حسینی صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به درپیش بودن انتخابات اسفندماه، نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در کشور، این انتخابات را میدان بزرگ نمایش وحدت و بلوغ سیاسی مردم ایران دانست.

وی به تبلیغات گسترده غربی‌ها برای کمرنگ کردن مشارکت مردم در انتخابات مجلس نهم اشاره و تصریح کرد: هدف اصلی غربی‌ها جلوگیری از الگو شدن انتخابات فراگیر ایران برای دیگر ملت‌هاست.

مدیر سابق کانون فرهنگی شهید رجایی میاندرود با اشاره به بالابودن فرهنگ انتخابات در کشور به ویژه استان مازندران تصریح کرد: همه باید با توجه به منویات مقام معظم رهبری که برگرفته از فرهنگ ناب اسلامی و چکیده قانون اساسی کشور است در انتخابات حضور باشکوه داشته باشیم.

حسینی تاکید کرد: نباید یک لحظه اجازه و مهلت تبلیغات منفی به دشمنان بدهیم و مردم این را به خوبی درک کرده‌اند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان میاندرود اضافه کرد: در کشور ما مردم نقش اساسی را در همه مراحل انتخابات برعهده دارند، یعنی نامزدها از بدنه مردم هستند، تمام کارهای اجرایی را خود مردم انجام می‌دهند، مجلس از نمایندگان واقعی مردم تشکیل می‌شود و حرف آخر در انتخابات را رای مردم می‌زند.

* میزان حضور مردم در این انتخابات فراتر از انتخابات سال 88 است

وی راهپیمایی باشکوه 22 بهمن امسال و حضور چشمگیر مردم را موجب کشیده‌شدن خط بطلان بر تمام صداهای ناهنجار دانست و خاطرنشان کرد: از چند هفته قبل از این راهپیمایی نیز تبلیغات دشمنان شروع شده بود و آنان تمام سعی خود را برای اهداف شوم خود به کار گرفتند، اما در این انقلاب همیشه و در لحظات حساس مردم حرف آخر را به دشمنان زده‌اند.

حسینی راه انقلاب را راهی روشن برای مردم و دلسوزان دانست و اذعان داشت: مطمئنا میزان حضور مردم در این انتخابات فراتر از انتخابات سال 88 است و این مثل روز برای همه روشن است.

انتهای پیام/ن۲۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول